Hvilken udgave er det af Straw Dogs ??? Criterion eller Anchor Bay ??? og er det ikke bare surt show at The Wild Bunch stadig er en flipper disc :-/
På Criterion udgaven er der et fedt portrætprogram om Sam P der er hele boxen værd :)
Den Frederiksberg træf er jeg helt frsk på og da passer mig ganske godt med at vente lidt endnu for jeg ligger på 3 uge syg med en betændt skulder og ondt i halsen :(
Donnie Darko Director's Cut Limited 3D Cover (70 kr fra CD-WOW) The Ring Trilogy: 4 disk DTS version (499 fra Laserdisken... kunne ikke finde den på CD-WOW) Saw (120 kr fra Axelmusic) My Brother: Limited Special Edition (150 kr fra CD-WOW)
#91 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Hvilken udgave er det af Straw Dogs ??? Criterion eller Anchor Bay ??? og er det ikke bare surt show at The Wild Bunch stadig er en flipper disc :-/
På Criterion udgaven er der et fedt portrætprogram om Sam P der er hele boxen værd :)
Den Frederiksberg træf er jeg helt frsk på og da passer mig ganske godt med at vente lidt endnu for jeg ligger på 3 uge syg med en betændt skulder og ondt i halsen :(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#92 filmz-Munk 21 år siden
Memento Limited Edition
Cast Away (R1)
- Steve Carell
#93 jjj 21 år siden
Donnie Darko Director's Cut Limited 3D Cover (70 kr fra CD-WOW)
The Ring Trilogy: 4 disk DTS version (499 fra Laserdisken... kunne ikke finde den på CD-WOW)
Saw (120 kr fra Axelmusic)
My Brother: Limited Special Edition (150 kr fra CD-WOW)
#94 filmz-Bruce 21 år siden
Straw Dogs er MGM udgaven. Jeg checkede her og det ser ud til transferet er en kopi af Criterions, men jeg får jo desværre ikke portrætprogrammet :)
Betændt skulder? Tell me about it. Fik squash skade i skulderen, fiber, for over 3 måneder siden. Går til fysioterapi og det er ikke bedre endnu :(
Men god bedring. Tag 3 film hver dag og ring hvis det ikke bliver bedre ;)
#95 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Hmm 3 film pr dag - det er jo også bedre end at gå til lægen hvis man tager sine "behandlinger" hos Wow etc :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#96 bobber 21 år siden
#97 danschier.dk 21 år siden
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Big Fish
Austin Powers 2
Monty Pythons Meningen med Livet
Forgotten Silver
Work Of Director Spike Jonze
og til konen på valentinesdag:
Shakespeare In Love
#98 Herrguth 21 år siden