Jeg aner det faktisk ikke. De er købt af en ven, der har været i Japan og han har endnu ikke regnet prisen ud. Men det er omkring 220 kr stykket, det er udsalgsprisen på DVD'er i Japan.
Prøver lige i den rigtige tråd. Så fik jeg langt om længe føjet ”Cleopatra” (3-disc versionen) til samlingen. Jeg kan huske, at jeg så den til 600 kr., lige da den udkom, så det er med stor glæde, at jeg fik den til røverkøbet 99 kr. hos Dvdoo. Historien om selve produktionen er jo et kapitel for sig, så jeg glæder mig lige så højt til ekstra materialet, som til gensynet med selve filmen.
Fra Dvdoo har jeg desuden modtaget:
Broen Over Floden Kwai (2-Disc) (R2) 49 kr. Hestehviskeren - Special Edition (R2) 49 kr. Geronimo (R2) 49 kr. StarShip Troopers (R2) 49 kr. Cubic (Equilibrium) (R2) 49 kr. Birthday Girl (R2) 29 kr. Dumbo (R2) 124,5 kr. Tigerdyrets Familiefest (R2) 124,5 kr.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Fik en fin indpakket gave af min dejlige viv på Valentins Dag. For at jeg ikke skulle gætte hvad det var, indeholdt gaven et monster af en italiensk salami. Men nedenunder pøllen... lå Collateral. Ja, det er lige så man får tårer i øjnene, ikke? Jeg er en meget heldig mand... =o)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#11 jjj 21 år siden
Jeg aner det faktisk ikke. De er købt af en ven, der har været i Japan og han har endnu ikke regnet prisen ud. Men det er omkring 220 kr stykket, det er udsalgsprisen på DVD'er i Japan.
#12 filmz-msg21 21 år siden
Bullshit season 2 199,-
#13 Skum 21 år siden
Shaun Of The Dead 80kr
Mystic River 80kr
The Gathering 80kr
så var der 3 for 2's pris, og blev krævet 130kr, så det er jo fint nok :D
#14 lagoni 21 år siden
Three Musketeers (den med Sheen, Curry osv - $9,98)
A Few Good Men ($11,98?)
Apt Pupil ($7,98)
#15 filmz-topmajor 21 år siden
Enemy of the State
Conair
Snatch
#16 wiseguy 21 år siden
Så fik jeg langt om længe føjet ”Cleopatra” (3-disc versionen) til samlingen. Jeg kan huske, at jeg så den til 600 kr., lige da den udkom, så det er med stor glæde, at jeg fik den til røverkøbet 99 kr. hos Dvdoo.
Historien om selve produktionen er jo et kapitel for sig, så jeg glæder mig lige så højt til ekstra materialet, som til gensynet med selve filmen.
Fra Dvdoo har jeg desuden modtaget:
Broen Over Floden Kwai (2-Disc) (R2) 49 kr.
Hestehviskeren - Special Edition (R2) 49 kr.
Geronimo (R2) 49 kr.
StarShip Troopers (R2) 49 kr.
Cubic (Equilibrium) (R2) 49 kr.
Birthday Girl (R2) 29 kr.
Dumbo (R2) 124,5 kr.
Tigerdyrets Familiefest (R2) 124,5 kr.
#17 Yoda 21 år siden
Jamen så vil jeg igen - i den rigitge tråd - ønske dig tillykke med "Cleo" - dejlig film!
#18 filmz-Bruce 21 år siden
#19 Captain Vallo 21 år siden
For at jeg ikke skulle gætte hvad det var, indeholdt gaven et monster af en italiensk salami. Men nedenunder pøllen...
lå Collateral.
Ja, det er lige så man får tårer i øjnene, ikke?
Jeg er en meget heldig mand...
=o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#20 ks 21 år siden