#111 - Samme her. Men nu har jeg så heller ikke holdt min 25-års fødselsdag endnu (Jeg er ikke så hurtig - nu er det kun 5 måneder siden jeg havde fødselsdag).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Modtog Seven Samurai Ltd. Ed. med bog og plakat i lækker slipcase fra dvdfromkorea. Ingen toldpjat.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#114 Det kommer, men det er dog sandsynligt, at billed/lyd er identisk med Criterions nuværende udgave, da det ser ud til, at kommentarsporet på filmen er det samme, som det Criterion har med, dvs. at koreanerne har brugt Criterions "disc" som materiale.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#112 Jamen, jeg har heller ikke holdt noget endnu...og min plan er faktisk ikke at gøre det for lysten er der ikke rigtig...om ikke andet bliver det ikke noget stort som folk ellers synes man skal
#117 Hehe, jeg var igang med en liste over dem jeg skulle have med, men blev enig med mig selvom at jeg ikke ville holde noget stort. Der er godt nok mange på sådan en liste man egentlig ikke rigtig gider have med alligevel :)
#111 cyberzed 20 år siden
#112 dyg 20 år siden
#113 filmz-yoshimura 20 år siden
#114 El vez 20 år siden
#115 filmz-yoshimura 20 år siden
#116 cyberzed 20 år siden
#117 dyg 20 år siden
#118 cyberzed 20 år siden
#119 filmz-Munk 20 år siden
Pris $90,98 inkl. fragt..
- Steve Carell
#120 filt 20 år siden