#141 Allow me to retort (og tak for det...hehe) ;)
Kun Der Untergang følger Deadwood til dørs mht. bedste filmoplevelse i år. Og de skal begge ses igen og igen. Overvejer kraftigt at lave det lille rum bag min bif om til "The Gem" saloon, med bar, pokerbord og fadølsanlæg :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg var i Fona2000(i arbejdstiden.......Fyyyyy Morten) De har fået en masse asiatiske film til billige penge, men kender ikke rigtigt noget til nogen af dem. Er der nogen der kender noget til nogen af dem og kan anbefale nogen af dem? Købte dog: Infernal Affairs 50,-(Den eneste jeg har hørt en lille bitte smule om, skulle vist være en ok film) Tube 50,-
#145 Infernal Affairs? En ok film? Det er en kanonfed film!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
har du modtaget den??, ville bare høre lidt mere om Raging Bull jeg har 2 disk udgaven og så ville jeg lige samligne dem, for at se om man skulle skille sig af med den og købe denne box i stedet............... for billigt og meget lokkende er det jo.
og hvad med resten af boxen, FED??
edit: og hvordan er det, forsendelse lige med nul ik´?
#141 Jay El 20 år siden
*Skylder sig i dækning fra Bruces verbale øretæver.* :P
#142 davenport 20 år siden
#143 filmz-sanjo 20 år siden
#144 filmz-Bruce 20 år siden
Kun Der Untergang følger Deadwood til dørs mht. bedste filmoplevelse i år. Og de skal begge ses igen og igen. Overvejer kraftigt at lave det lille rum bag min bif om til "The Gem" saloon, med bar, pokerbord og fadølsanlæg :)
#145 MuManden 20 år siden
De har fået en masse asiatiske film til billige penge, men kender ikke rigtigt noget til nogen af dem. Er der nogen der kender noget til nogen af dem og kan anbefale nogen af dem?
Købte dog:
Infernal Affairs 50,-(Den eneste jeg har hørt en lille bitte smule om, skulle vist være en ok film)
Tube 50,-
#146 filmz-yoshimura 20 år siden
#147 MuManden 20 år siden
#148 filmz-Kadann 20 år siden
My Own Private Idaho: Criterion Collection
#149 aknot 20 år siden
Three
Three...extremes
#150 aknot 20 år siden
har du modtaget den??, ville bare høre lidt mere om Raging Bull jeg har 2 disk udgaven og så ville jeg lige samligne dem, for at se om man skulle skille sig af med den og købe denne box i stedet............... for billigt og meget lokkende er det jo.
og hvad med resten af boxen, FED??
edit: og hvordan er det, forsendelse lige med nul ik´?