#150 Det er en rigtig lækker boks i kraftigt pap. Den indeholder som sagt Raging Bull i den nye 2-disc digipack-udgave, og så de tre øvrige film i almindelige amarays. Disse ser ud ligesom de udgaver, man kan købe hos f.eks. Axel (søg på titlerne), men der er dog trykt "Martin Scorsese Collection" på ryggen af dem.
Alt i alt et fund til den latterligt lave pris.
Og ja, dvdimport tager 0,- i forsendelse, og den røg ikke i fingrene på toldvæsenet.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#153 Så længe det kun er din bankrådgiver. I mit tilfælde var det min kæreste, der rystede mit hoved, da der IGEN i denne måned dumpede en film ind ad døren. Hvordan skal det dog gå, når mine sidste tre bestillinger efterhånden dukker op?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#155 Desværre. She's not that kinda girl. Hun bruger så få penge på sig selv, at jeg næsten får dårlig samvittighed, hver gang jeg køber mig en lille film eller to (eller ti ...)
#151 El vez 20 år siden
...her:
http://filmz.dk/forum/item/12078/#1
#152 filmz-yoshimura 20 år siden
Alt i alt et fund til den latterligt lave pris.
Og ja, dvdimport tager 0,- i forsendelse, og den røg ikke i fingrene på toldvæsenet.
#153 aknot 20 år siden
Thanx (min bankrådgiver ryster på hovedet) den er her med bestilt.
#154 filmz-yoshimura 20 år siden
#155 davenport 20 år siden
Lige for lige!!
#156 filmz-yoshimura 20 år siden
#157 cyberzed 20 år siden