#72 Servicen var rigtigt god.. Postdanmark havde i første omgang påstået at jeg ikke boede på min adresse, men de sendte den fluks afsted igen uden méromkostninger...
De blev indpakket i en papkasse fyldt med skumfiduser, og der er ingen tydelige fejl på nogen af bokaerne..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#71 Står teksten på coveret på engelsk? Så vidt jeg kan se på deres site, kan man købe enten den franske eller den hollandske udgave, og jeg vil absolut ikke have en alienboks, hvor alle titler står på fransk eller hollandsk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fik den nye udgave af "Silverado" fra dvdsoon, herlig udgivelse med nice swingdør åbning til et sæt silverdao kortspil og der er movie scrap book og nyt xtra materiale, bla. med costner som jeg glæder mig til at se. :)
#71 filmz-Munk 20 år siden
Alien Quadrilogy R2, 298,-
Godfather Collection, 283,-
- Steve Carell
#72 ks 20 år siden
#73 Corgan 20 år siden
Collateral - 2-disc - R2 (107 kr ved Cd-wow inkl. spare-halløj)
#74 filmz-Munk 20 år siden
Servicen var rigtigt god.. Postdanmark havde i første omgang påstået at jeg ikke boede på min adresse, men de sendte den fluks afsted igen uden méromkostninger...
De blev indpakket i en papkasse fyldt med skumfiduser, og der er ingen tydelige fejl på nogen af bokaerne..
- Steve Carell
#75 filmz-yoshimura 20 år siden
#76 chronaden 20 år siden
#77 filmz-Kadann 20 år siden
Romper Stomper R2, den nye special edition med DTS
Trainspotting: Definitive edition R2
Closer R1, Superbit edition
#78 filmz-Munk 20 år siden
Covers'ne er på engelsk... Ligesom den danske udgave med engelsk cover og danske skiver... og så er der DK subs!
- Steve Carell
#79 dyg 20 år siden
The Chronological Donald
The Complete Pluto
Og så fra DVDImport:
Planet of the Apes - The Evolution
Ja, og så var skattefar god ved mig, så der kom lidt penge på en fin check.
#80 JannikAnd 20 år siden