Nå, den anden dag modtog jeg min Westworld. Den er jeg bare glad for.
Så idag ville jeg sku ha mig et nyt tv. Så vi tog i EL-Giganten.(Som jeg egentlig ikke bryder mig om) Sælgeren havde så et Sony Wega 28´´ trinitron WS, men det var blevet håndteret hårdt af deres lagerdreng. Dvs at det havde et lille hul i toppen. Prisen var ca. 4500 fra ny, men han ville sælge mig det til 2700 pga. defekten. Jeg sagde at jeg ville ha en film med i købet, så jeg fik Platoon, så nu sidder jeg med et fedt og billigt super tv, og den defekt er jeg sku ligeglad med. Det er kosmetik, og det kan jeg leve med. Fanme bedre end min kærestes gamle finlux uden fjernbetjening.
Happy like a pig in shit :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Elgiganten er også ganske frygtelige at handle med. Jeg købte mit TV der, og jeg har aldrig oplevet så stupide sælgere som i den butik. Det var bare en ren parodi fra start til slut.
#81 elwood 20 år siden
War of the worlds (1953)
og Ondskab
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 mr gaijin 20 år siden
Zatoichi - 100 kr
Og så samlede jeg to billige klassikere op i TP:
Taxi Driver - 50 kr
Dr. Strangelove - Special Edition 50 kr
#83 davenport 20 år siden
Nå, den anden dag modtog jeg min Westworld. Den er jeg bare glad for.
Så idag ville jeg sku ha mig et nyt tv. Så vi tog i EL-Giganten.(Som jeg egentlig ikke bryder mig om)
Sælgeren havde så et Sony Wega 28´´ trinitron WS, men det var blevet håndteret hårdt af deres lagerdreng. Dvs at det havde et lille hul i toppen. Prisen var ca. 4500 fra ny, men han ville sælge mig det til 2700 pga. defekten. Jeg sagde at jeg ville ha en film med i købet, så jeg fik Platoon, så nu sidder jeg med et fedt og billigt super tv, og den defekt er jeg sku ligeglad med. Det er kosmetik, og det kan jeg leve med.
Fanme bedre end min kærestes gamle finlux uden fjernbetjening.
Happy like a pig in shit :)
#84 filt 20 år siden
#85 filmz-Kadann 20 år siden
Elgiganten er også ganske frygtelige at handle med. Jeg købte mit TV der, og jeg har aldrig oplevet så stupide sælgere som i den butik. Det var bare en ren parodi fra start til slut.
#86 elwood 20 år siden
yep har læst bogen, og så måtte jeg jo lige ha filmen så jeg kan se hvor god en overførelse af bogen filmen er, det er jeg ret spændt på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 evermind 20 år siden
I gravens dybe stille ro (50 kr., Blockbuster)
#88 filmz-Munk 20 år siden
Hvorhenne og til hvormeget
- Steve Carell
#89 filt 20 år siden
#90 Scherlund 20 år siden
Ikke det værste at få ind af døren en lørdag formiddag.