Jeg har heller aldrig haft problemer med mine forsendelser, men det er nok, fordi vi i vores ejendom har så smalle brevsprækker, at budene slet ikke tager nogen pakker med ud til os. De lader dem simpelthen stå på posthuset og tager en pre-pakket seddel i kuvert med i stedet. Det betyder så, at jeg altid selv skal ned og hente skidtet, men så risikerer jeg jo heller ikke, at noget bliver smadret (i min egen brevsprække i hvert fald).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg har været uheldig to steder jeg boede.. det første sted havde jeg rigtigt mange problemer over en længere periode, som ødelagte pakker, pakkesedler der ikke dukkede op, pakkesedler der blev smidt ind uden at kontrollere om jeg var hjemme og generelt dårlig behandling på posthuset. På et tidspunkt fik jeg nok og skrev en meget vred mail til Post Danmark, som resulterede i at alt min post kom som det skulle, der blev passet på pakkerne og en af de gamle, sure tæver på posthuset, som altid beskyldte mig for at smide pakkesedlerne væk, blev sparket ud. Jeg har nok ikke været den eneste der klagede over hende, må man gå ud fra. :)
Det andet sted var det vist en afløser der fik trampet et par af mine pakker, men heldigvis gik det så kun udover et par cd-covers som jo er nemme at erstatte.
Min far havde været i Kvickly og Scent of A Woman havde jeg selv bedt om, men han købte den anden "bare fordi den var billig". Jeg prøver at lære ham at billigt ikke altid er godt, men jeg tror ikke han hører efter...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så kom posten lige forbi og sørme om han ikke havde en kuvert med fra dvdsoon.
Et stk. Elastik.
I kan slet ikke tænke jer til hvor glad jeg er for den.
--edit-- Glemte helt at fortælle at der selvfølgelig hvar den obligatoriske dvd med. Denne gang var den Gantz Vol. 4, men det er jo ikke det vigtigste.
#121 filmz-yoshimura 20 år siden
#122 filmz-Kadann 20 år siden
Det andet sted var det vist en afløser der fik trampet et par af mine pakker, men heldigvis gik det så kun udover et par cd-covers som jo er nemme at erstatte.
#123 lagoni 20 år siden
#124 filt 20 år siden
#125 DarkLight 20 år siden
#126 davenport 20 år siden
#127 lagoni 20 år siden
#128 Scherlund 20 år siden
Et stk. Elastik.
I kan slet ikke tænke jer til hvor glad jeg er for den.
--edit--
Glemte helt at fortælle at der selvfølgelig hvar den obligatoriske dvd med. Denne gang var den Gantz Vol. 4, men det er jo ikke det vigtigste.
#129 filmz-Bruce 20 år siden
#130 inflector 20 år siden
A Clockwork Orange box
I, Robot
Fra cdon