the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nej, den er ikke kodefri "by default". Men den kan gøres kodefri meget simpelt med fjernbetjeningen.
#24: It's very dirty. Display'et har hvidt baggrundslys (hvilket ser en smule bling-bling ud IMO), men dette kan man slukke for så det ikke generer i et mørklagt rum. Rundt om power-knappen er der en ring med blåt lys. Dette er ikke helt den model, men den ligner den meget godt (pånær at der står HDMI på fronten af min). Afspilleren understøtter forresten også DivX (og dertil hørende undertekster), SACD og DVD-Audio. Den har analog 5.1 udgang, optisk udgang, component ud, HDMI ud, stereo ud, composite ud, s-vhs ud og scart ud.
#21 filmz-yoshimura 20 år siden
#22 Corgan 20 år siden
Jeg købte den her, men jeg kan se at den allerede er udsolgt.
Jeg kan dog se at Pixmania endelig har fået den på lager igen.
#23 JannikAnd 20 år siden
Er den kodefri?
EDIT: Sorry, så lige din post i #18.
#24 filmz-Kadann 20 år siden
Den ser jo ganske fræk ud. :)
#25 Corgan 20 år siden
#23:
Nej, den er ikke kodefri "by default". Men den kan gøres kodefri meget simpelt med fjernbetjeningen.
#24:
It's very dirty. Display'et har hvidt baggrundslys (hvilket ser en smule bling-bling ud IMO), men dette kan man slukke for så det ikke generer i et mørklagt rum. Rundt om power-knappen er der en ring med blåt lys. Dette er ikke helt den model, men den ligner den meget godt (pånær at der står HDMI på fronten af min).
Afspilleren understøtter forresten også DivX (og dertil hørende undertekster), SACD og DVD-Audio.
Den har analog 5.1 udgang, optisk udgang, component ud, HDMI ud, stereo ud, composite ud, s-vhs ud og scart ud.
#26 filmz-Kadann 20 år siden
Så den er faktisk så bling-bling, at den burde have været i guld? ;)
#27 Corgan 20 år siden
#26:
Ha ha ha ha... hvis man kunne få den i guld, er jeg sikker på at Snoop Dogg ville have den hængende rundt om halsen.
#28 aknot 20 år siden
Tillykke med svinet, glæder mig til at komme forbi og jerne film i super kvali.
og tak for sidst, er der gang i brænderne?
#29 Corgan 20 år siden
#28:
Selv tak. Da jeg stod op var jeg lidt groggy i hovedet men ellers har jeg det fint. Jeg slingerede måske en smule på vej hjem.
Du er velkommen til at komme forbi og se svinet.... lød det forkert?
:-)
#30 El vez 20 år siden