Gravatar

#31 filmz-herskegut 20 år siden

Modtog et brev fra tandlæge klinikken i Århus, jeg skal have oppereret en tand væk.. prisen kommer til at ligge mellem 1400-200kr.... tror at jeg snart kontakter tandlæge skolen, og melder mig som prøvekanin, til deres studerende ;) så pis hul i om det gør lidt ondt, det skal gøre sygeligt ondt, før det er 1400-2000kr værd!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#32 filmz-yoshimura 20 år siden

En lynhurtig levering fra cdon bragte mig i dag "Full Metal Jacket" (grå boks), og "A Clockwork Orange" (ligeledes i grå boks), og jeg kan berette, at der IKKE er nogen tekst på coveret, og at bookletten IKKE er på svensk, men derimod på engelsk :o) Dvs. det er ikke til at se, at det er den "svenske" udgave.

Nå ja, og da det var "Køb 3, Betal for 2" røg Die Hard SE også med i købet, men det var desværre ikke den i slipcasen :o( Men pyt, den var jo i realiteten gratis.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#33 aknot 20 år siden

cool!!! cdon sendte dem til mig i gaar, saa det er jo bare fedt at der er ingenting paa svensk, nu glaeder jeg mig endnu mere til post kommer forbi :o)
Gravatar

#34 ks 20 år siden

Address Unknown, R3. Fra CD-WOW.
Gravatar

#35 dyg 20 år siden

Så kom den endeligt: Kung Fu Hustle - Limited Edition fra Axel.

Føj den er stor og lækker :)

Og så lidt godt musik fra CDJungle:
Rammstein - Sehnsucht - Min første Rammstein skive, og ja, jeg ved godt det er for dårligt, men jeg har altid kunne låne dem af venner og bekendte... Så købte jeg forresten også Dimmu Borgir's Puritanical Euphoric Mysantropia den anden dag.

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#36 filmz-Bruce 20 år siden

#31 Husk det kan være en del billigere i Sverige. Har selv været i Malmø et par gange og sparet en del.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#37 davenport 20 år siden

Landposten kom idag med OSD til A.I. fra Axel til 39.95 inckl. fragt.

I Stereo Studio købte jeg Nobody Beat The Beats - fanme fedt musik, selv om det faktisk ikke er min stil normalt.

...Og så købte konen Bridget Jones 1... Jamen, jeg prøvede, hulkede og trylede, men lidet hjalp det. Den får hun lov at se i soveværelset!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#38 filmz-Bruce 20 år siden

Goodfellas SE fra CDWOW.
Gravatar

#39 dyg 20 år siden

House of Flying Daggers fra DVDImport
Sympathy For Mr. Vengeance fra DVDoo (ved godt det ikke er med OAR, men jeg overlever nok. Skal da have set den film.)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 filmz-Bruce 20 år siden

Before Sunset / Before Sunrise boks fra CDWOW
Matchstick Men fra Axel

Skriv ny kommentar: