ikke filmrelateret men hva på en måde er det jo lidt, jeg modtog en ny pakke fra malaco, med lidt forskellige søde sager i.
Hehe jeg er er med i deres testpanel og får så en pakke sendt engang imellem med noget slik jeg skal prøvesmage og bedømme, og som tak for hjælpen får man også en slikpose af dem. det ikke hel så ringe endda 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
næh det er såmænd ret godt, du kan jo prøve at kigge på deres hjemmeside, det var min faster som i sin tid fik meldt min storsøster og jeg til fordi hun så de søgte nogen i en annonce.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 lagoni 20 år siden
#112 elwood 20 år siden
Hehe jeg er er med i deres testpanel og får så en pakke sendt engang imellem med noget slik jeg skal prøvesmage og bedømme, og som tak for hjælpen får man også en slikpose af dem. det ikke hel så ringe endda 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#113 Yoda 20 år siden
Hvordan bliver man medlem af et sådant testpanel? Det er da ikke det ringeste at deltage i - sliksmagning, uhmmmmmmm :-)
#114 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 filmz-Koenig 20 år siden
Fight Club - Speciel 2 DISC Edition
Jeg er en glad mand!
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#116 MuManden 20 år siden
As good as it gets 60,-
Simpsons: The complete fifth season 280,-(med DK sub.)
#117 Yoda 20 år siden
CDwow = "Simpsons Season 5" 183,-
CDon = Stalingrad 88,-
#118 filmz-Munk 20 år siden
Walt Disney Treasures - Mickey Mouse in black and white
Den har været længe ventet!! Intet som disney før de blev politisk korrekte..
- Steve Carell
#119 dyg 20 år siden
Armitage Dual-Matrix Limited Edition Lunch Box Fra U. Scherlund.
Jeg siger tak for handlen, og glæder mig til at se den.
#120 evermind 20 år siden
Tommyboy (50 kr., Kvickly)
Golfbanens Skræk + Big Daddy double feature (75 kr., Videotossen)