Ja, det er altid rart, når man kan sætte et magisk kryds efter at have set en filmhistorisk perle eller have læst et litterært mesterværk - man kommer til at føle sig så behageligt beriget ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Scarface S.E, fra CD-WOW. Ser desværre meget brugt ud, og var heller ikke pakket ind i folie, men selve DVD'erne er ser udmærket ud og har ingen ridser, så tror bare jeg brokker mig lidt for mig selv.
Det har jeg også oplevet af og til! Tror ikke de er blege for at sende brugte og returnerede dvd'er ud! Hvis det er til at leve med så er der jo ingen grund til at bruge tid på at sende frem og tilbage, men ellers så brok dig da :) Det gør jeg og de er altid hurtige til at få sendt en ny af sted.
#25 - Jeg ville bestemt også have brokket mig hvis der var bare den mindste ridse på selve DVD'erne. Men den eneste forskel er, at coveret er en smule slidt, og eftersom det jo alligevel ikke er den helt lirrede udgave, så tror jeg godt jeg kan tvinge mig selv til at ignorere det.
Den har nok stået i en forretning eller noget, eller kørt som promotion på et tv. Men hvis den ikke fejler noget, er det jo nok lidt træls at skulle vente på en ny og alt det bøvl det medfører.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 Yoda 20 år siden
Ja, det er altid rart, når man kan sætte et magisk kryds efter at have set en filmhistorisk perle eller have læst et litterært mesterværk - man kommer til at føle sig så behageligt beriget ;-)
#22 filmz-Bruce 20 år siden
#23 JannikAnd 20 år siden
Havde nok foretrukket den franske titel på coveret: "Journal d'un Curé de Campagne". Mmm... Bliver helt sulten... :)
#24 ks 20 år siden
#25 HeavyClaus 20 år siden
Det har jeg også oplevet af og til! Tror ikke de er blege for at sende brugte og returnerede dvd'er ud!
Hvis det er til at leve med så er der jo ingen grund til at bruge tid på at sende frem og tilbage, men ellers så brok dig da :) Det gør jeg og de er altid hurtige til at få sendt en ny af sted.
#26 MuManden 20 år siden
#27 Herrguth 20 år siden
Ghoulies / Ghoulies II (Double feature), til ca. 50 fra DVDimport!
(Venter dog stadig på LOTR-boxen...) :(
#28 Popeye 20 år siden
#29 ks 20 år siden
#30 davenport 20 år siden