Jeg har tidligere set du har handlet gennem dvdfromkorea.com - hvad er dine erfaringer med dem - og hvor meget betalte du i fragt ect? Efter jeg har set "Bruce Lee Collection - Limited Ed. Luxury Case" til 61 USD er jeg blevet helt vild :).
"Das Boot" er fantastisk! Den kan du med rette se frem til. Den har en klaustrofobisk stemning, jeg ikke har oplevet i andre film, der har u-båden som "hovedperson". Det er virkelig en film, der går under huden - ikke mindst takket være det lækre score!.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#184 - Ved DVDFromKorea betaler du fragt alt efter hvor meget forsendelsen vejer, og de er IKKE billige. Tror langt de fleste, har fået deres forsendelser derfra igennem tolden uden problemer (hvilket jo selvfølgeligt ikke gælder for toldernes yndling, mig. De skal bare kigge på alt der sendes til mig).
Og fragten på Bruce Lee boka'en er på $16.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Enig.. "Das Boot" er virkelig unik mht. stemningen. Jeg har endnu heller ikke set en film som i den grad rammer forholdene i en ubåd under 2. verdenskrig.
#181 Yoda 20 år siden
Du har også fået fingre i to rigtig gode film - både " Dr.Strangelove" og "Das Boot" er klassikere, enhver filmelsker bør eje.
#182 bobber 20 år siden
#183 cyberzed 20 år siden
#184 dolphinfriendly 20 år siden
Jeg har tidligere set du har handlet gennem dvdfromkorea.com - hvad er dine erfaringer med dem - og hvor meget betalte du i fragt ect? Efter jeg har set "Bruce Lee Collection - Limited Ed. Luxury Case" til 61 USD er jeg blevet helt vild :).
#185 cyberzed 20 år siden
#186 Yoda 20 år siden
Jeg går ud fra, at du ikke henvender dig til mig ;-)
#187 Yoda 20 år siden
"Das Boot" er fantastisk! Den kan du med rette se frem til. Den har en klaustrofobisk stemning, jeg ikke har oplevet i andre film, der har u-båden som "hovedperson". Det er virkelig en film, der går under huden - ikke mindst takket være det lækre score!.
#188 dyg 20 år siden
Og fragten på Bruce Lee boka'en er på $16.
#189 filmz-Kadann 20 år siden
Enig.. "Das Boot" er virkelig unik mht. stemningen. Jeg har endnu heller ikke set en film som i den grad rammer forholdene i en ubåd under 2. verdenskrig.
#190 Kalle Ferm 20 år siden
Hvordan kan du vide hvordan de forhold var? :p