Gravatar

#31 HeavyClaus 20 år siden

Man behøver skam ikke vente på en ny. Den bliver sat på "afventning" listen med det samme. Jeg har haft modtaget nye varer før jeg har sendt de gamle retur.

Så hvis man kan leve med den "gamle", indtil den nye kommer behøver man jo ikke vente :)
Gravatar

#32 davenport 20 år siden

Ok, jeg har aldrig prøvet det. Det var bare gisninger ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 aknot 20 år siden

da jeg kom hjem i går lå der 3 pakker udenfor min dør.

2 fra DVDPacific med henholdsvis Twilight Zone Vol. 10-13 (så mangler jeg bare 29 stk.) og Miami Vice season 1.

1 fra DVDImport med en Scorsese Collection i.

lækkert glæder mig til at stene noget Miami vice.
Gravatar

#34 DarkLight 20 år siden

Fra cd-wow:
- Fistful of dollars
- A few dollars more
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 dolphinfriendly 20 år siden

#21 & #22.

Desværre ikke alle film jeg kommer til at se i dag, da der er Champions League semi finale i aften...go PSV :)! Er ved at se "Punch-Drunk Love" nu - ret fed film iøvrigt - og håber på at kunne nå "On The Waterfront" senere.

Gravatar

#36 filmz-Munk 20 år siden

Fra asiandb.com:
Troy Limited Edition Wooden Box R3
- Monster lækker limited edition.. Den ser flot ud på hylden :P
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#37 filmz-yoshimura 20 år siden

#36 Hvad måtte du slippe alt i alt?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#38 filmz-Munk 20 år siden

616,- med fragt (er tungere end en standard dvd)
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#39 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg fik Evigt solskin i et pletfri sind, Wilbur begår selvmord og Last temptation of Christ + en skildpadde fra Toms til i alt 85 kr i Blockbuster, da den stakkels forvirrede nyansatte ikke kunne finde ud af at regne prisen ordentlig sammen. Eftersom han var meget langsom og jeg utålmodig synes jeg da ikke jeg ville fortælle ham om fejlen. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#40 Popeye 20 år siden

#39 Det var billigt......et særtilbud for folk uden moral? :)
...and then some

Skriv ny kommentar: