#51 20 år siden

#45 - hvordan ser det ud med told+moms på de lækre View Askew ting du har fået dig der? Det er fristende...
Gravatar

#52 DarkLight 20 år siden

#51, de vil sænke prisen så meget de kan for dig. Da jeg havde bestilt ~10 figurer kunne de ikke sætte prisen under 10$ som forhindrede told. Jeg kom derfor af med 125 kroner i told, da jeg sendte den lettere forfalsket faktura ind :)

Helt fair, hvis du spørger mig.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#53 Popeye 20 år siden

Hmm.....Der er vist nogen, som skal ind og ruske tremmer for dokumentbedrageri ;)
...and then some
Gravatar

#54 DarkLight 20 år siden

Hvorfor dog det? De sendte bare lidt flere figurer med i pakken, som ekstra gave. Jeg have skam ikke ændre på noget som helst.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#55 SpielbergFreak 20 år siden

Ja så har jeg fået mit DV kamera, Canon XL2!!! F**ck det er lækkert! Er ligesom en lille dreng der har fået sit første elektriske tog! :-)
Gravatar

#56 JannikAnd 20 år siden

Tillykke, men dæmp dig lige. - Klokken er mange, der er nogen, der prøver at sove. :)
Gravatar

#57 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 55 Uhhhh gid det var mig ;) ... men tillykke med det da :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#58 Yoda 20 år siden

Ja, et kæmpe tillykke med dit nye "legetøj" :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#59 SpielbergFreak 20 år siden

Tak skal I have!:-)
Gravatar

#60 dolphinfriendly 20 år siden

Modtog denne lørdag formiddag:

"The Outlaw Josey Wales"
"Primer"

Alle fra Axel.

Skriv ny kommentar: