fik lige min Taken æske fra axel (125.-) ind af døren idag, kom også lige forbi Stereo Studio på vej hjem, Midnight Express, Idle Hands og Guns of Navarone sprang på mig og holdte fast, så jeg blev nød til at smide 50.- pr stk før de ville lade mig gå igen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Hehe, hvor ligger den henne i Århus? nogen der lige ved det for jeg skal dertil på lørdag og skal burne nogen timer sammen med min søster mens hendes forlovede er til optagelsesprøve på journalisthøjskolen. Kan jo ske jeg kunne være heldig at de stadig har nogen af dem...men på den anden side så er det sgu en satsning bare for 50 kr.
Der Untergang - Premium Edition til de der 13.99 pund fra CDWOW Kung Fu Hustle - Frosty Cover Edition til noget a la 9.99 pund hos CD WOW. Og lad være med at købe denne udgave btw, nok er coveret fedt, men det er a living hell at få amaray casen ud af det :/ Kinda like T2 extreme bortset fra der her er lukket på alle sider :D Ellers en fed udgivelse med umiddelbar flot billede og lyd, så er det spørsmålet om filmen er god ;)
#5 - Den ligger som Kadann siger på Frederiksgade. Nu ved jeg ikke hvor kendt du er i Århus, men det er den lille gågade, der går parallelt med den store. Den ligger der hvor Music lå før, ikke så langt fra busgaden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 dyg 20 år siden
#2 HelmerJ 20 år siden
#3 cyberzed 20 år siden
#4 lagoni 20 år siden
#5 cyberzed 20 år siden
#6 filmz-Kadann 20 år siden
Du kan jo altid ringe i forvejen og høre om de ikke kan smide en til side til dig.
TP i Århus:
Frederiksgade 38
8000 Århus C
86 25 33 13
Nappet fra www.tpmusik.dk
#7 Skum 20 år siden
Kung Fu Hustle - Frosty Cover Edition til noget a la 9.99 pund hos CD WOW. Og lad være med at købe denne udgave btw, nok er coveret fedt, men det er a living hell at få amaray casen ud af det :/ Kinda like T2 extreme bortset fra der her er lukket på alle sider :D Ellers en fed udgivelse med umiddelbar flot billede og lyd, så er det spørsmålet om filmen er god ;)
#8 dyg 20 år siden
#9 JannikAnd 20 år siden
#10 lagoni 20 år siden