#49 - Bvadr! :) Ej, man skal vel tage lidt af det sure med, for at kunne sætte større pris på det søde.
I øvrigt synes jeg AvP er gjort dårligere end den egentlig er, og det er nærmest blevet populært at hade den. Dermed ikke sagt det er en god film, men det er da udmærket underholdning i det mindste.
#53 Det bliver en stor dag.. Den skal nok komme dig vel! =)
PS: Har du aldrig overvejet at ligge dit lækre dvd system ud til fri download?? :P Sidder og studere php for at kunne udbygge mit eget til noget lignende!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#54 Hmmm, du er nummer 2 der efterspørger det...er der flere der kunne tænke sig et system magen til mit for så vil jeg da arbejde på en løsning til folket...det skal dog siges at alt data er håndindtastet.
Nu kan jeg se at der er mange der har smidt penge efter Shrek 1 + 2 boksen. Er det ikke noget med at Shrek 2 er i foolscreen i den boks? Hvor mange discs indeholder boksen?
#55 Ok... troede det var lavet ligesom et nyhedssystem! bruger nemligt et lignende nyhedssystem på min hjemmeside som jeg har prøvet at omprogrammere uden held indtil videre!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#51 ks 20 år siden
I øvrigt synes jeg AvP er gjort dårligere end den egentlig er, og det er nærmest blevet populært at hade den. Dermed ikke sagt det er en god film, men det er da udmærket underholdning i det mindste.
#52 filmz-Bruce 20 år siden
Retfærdigvis vil jeg tilføje, at den fysiske indpakning IKKE stinker af pis ;)
#53 cyberzed 20 år siden
#54 filmz-Munk 20 år siden
Det bliver en stor dag.. Den skal nok komme dig vel! =)
PS: Har du aldrig overvejet at ligge dit lækre dvd system ud til fri download?? :P
Sidder og studere php for at kunne udbygge mit eget til noget lignende!!
- Steve Carell
#55 cyberzed 20 år siden
#56 Corgan 20 år siden
Nu kan jeg se at der er mange der har smidt penge efter Shrek 1 + 2 boksen. Er det ikke noget med at Shrek 2 er i foolscreen i den boks? Hvor mange discs indeholder boksen?
#57 filmz-Munk 20 år siden
Ok... troede det var lavet ligesom et nyhedssystem! bruger nemligt et lignende nyhedssystem på min hjemmeside som jeg har prøvet at omprogrammere uden held indtil videre!
- Steve Carell
#58 cyberzed 20 år siden
#59 filmz-Kadann 20 år siden
Coffee and Cigarettes
Logan's Run
The Lost World CE
Jurassic Park III CE
og så lige en enkelt fra cd-wow:
Star Wars: Episode III soundtrack
#60 filmz-Munk 20 år siden
News v. 0.8 fra Schaefner.dk
- Steve Carell