Jeg har også modtaget min Shrek Collection og Collateral fra cd-wow idag. 43,- må siges at være en rimelig pris, men jeg føler at min samler-mani har taget overhånd når jeg begynder at købe film som jeg allerede har... Men med disse udgivelser samt Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - cd-wow 38,- Narc - cd-wow 38,- Vanilla Sky - cd-wow 38,- Ronin SE DTS - cd-wow 55,- The Mummy DTS - play.com 55,- Mulholland Drive - play.com 55,- The Quentin Tarantino Collection - Axel 300,- kom jeg over de magiske 100 udgivelser.. Hurra for mig.. :)
Axelmusic: Spider-Man 2 Gift-Set, R2. CD-Wow: Shrek 1+2 The Story so far, R2. (En lille fiks digi-pack faktisk :) DVDSoon: The Man Who Shot Liberty Valance, R1.
#41 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg tror at tilbuddet er overstået. De kunne findes på www.cd-wow.com, hvis jeg ikke husker helt galt.
#42 filmz-Pollux 20 år siden
Men med disse udgivelser samt
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind - cd-wow 38,-
Narc - cd-wow 38,-
Vanilla Sky - cd-wow 38,-
Ronin SE DTS - cd-wow 55,-
The Mummy DTS - play.com 55,-
Mulholland Drive - play.com 55,-
The Quentin Tarantino Collection - Axel 300,-
kom jeg over de magiske 100 udgivelser.. Hurra for mig.. :)
#43 lagoni 20 år siden
#44 filmz-Kadann 20 år siden
Når man passerer de 100 udgivelser, så er der ingen vej tilbage, så forbered dig på at bruge mange flere penge på film i fremtiden. ;)
#45 aknot 20 år siden
velkommen i de voksenes rækker :)
#46 Yoda 20 år siden
Det kræver et tillykke ;-)
Kedeligt, at jeg igen er for sent ude - havde ellers ikke noget imod at få fingre i "Shrek 1-2" og "Collateral" til 43,- stk. Øv! :-(
#47 davenport 20 år siden
Tillykke med de 100 ;D - så mangler du bare at lære at ryge og drikke dig fuld. (Er det ikke det man gør ved en komfirmation?) :)
#48 ks 20 år siden
Spider-Man 2 Gift-Set, R2.
CD-Wow:
Shrek 1+2 The Story so far, R2. (En lille fiks digi-pack faktisk :)
DVDSoon:
The Man Who Shot Liberty Valance, R1.
#49 Herrguth 20 år siden
Men idag modtog jeg:
Alien vs. Predator (Extreme Edition) fra CD-wow...
Til mit forsvar vil jeg lige sige at jeg ikke har set den, og har bestilt den fordi jeg var hamrende nysgerrig! :)
#50 Yoda 20 år siden
Så må vi må habe, at du bliver positivt overrasket ;-)