Gravatar

#81 El vez 20 år siden

Modtog flg. fra cd-wow:
- SW Episode 3 soundtrack + DVD
- Shrek 1+2 (The Story So Far) R2

Jeg kan aflive rygtet om at Shrek 2 er non-anamorphic i denne boka. De staar begge meget tydeligt som 16:9 Anamorphic paa coveret.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#82 filmz-bullseye 20 år siden

Spørgsmål til SPARROWED:

Hvor i alverden har du fået fat i alle de fede film til de priser:) ??? (se post #63)
Gravatar

#83 filmz-Bruce 20 år siden

#79 Den er her til 25 euro.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#84 Corgan 20 år siden

#70 & #81:

Thanks.
Da jeg allerede ejer 2 disc udgaven af Shrek og er på udkig efter 2 disc udgaven af Shrek 2 (til rimelige penge), er jeg nu glad nok for at jeg ikke bestilte den boks.
Gravatar

#85 JannikAnd 20 år siden

Merci, men fandt den andetsteds til lidt billige penge. :)
Gravatar

#86 cyberzed 20 år siden

Dear cyberzed,

Thank you for your recent email.

We have looked into the problem that was brought to our attention and we are happy to inform you that we have resolved the issue. We apologize for the inconvenience and ask that you revisit the site at your earliest convenience.

When this problem was first brought to our attention, we ordered the DVD for the customers because the site did not work. Now, since we fixed the expiration date problem on the website, we request that you order your DVD online. We thank you for your interest in BMW Films.

If you are still encountering problems, please contact us again so we may further assist you.

Thank you for your patience and understanding,

BMW of North America, LLC

-----

Sådan lige til orientering for dem der skulle have lyst til at bestille en
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#87 filmz-sparrowed 20 år siden

#82 enkelte har jeg fundet hos stereo studio og ellers i rodekasser rundt omkring og så hos amazon.co.uk og Axelmusic.dk

Købte lige open Water til ca 35kr igår...Så skal der heller ik' købes flere foreløbigt.

Vi i svendborg har også en brugtbiks kaldet Pandora, hvor man kan være heldig at finde en film, der næsten lige er udkommet til næsten ingen penge....Har købt "Six: The mark unleashed til 45 og Resident evil 2 til 70kr. Min reol er også godt overfyldt efterhånden.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#88 PlattFuss6.7 20 år siden

Har også lige fået samme mail. Men det endte da med jeg bestilte den aligevel
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#89 filmz-yoshimura 20 år siden

Lidt godt fra det store udland:

cdwow:
Shrek - The Story So Far (ca. 65,-)

alldvd.ca:
Nochnoy Dozor aka Nightwatch (ca. 100,-)

Det skal lige siges, at ekspeditionstiden hos sidstnævnte er helt overvældende. Det er max. fire dage siden, jeg afgav min ordre, og de sender altså fra Canada. Godt gået!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#90 Popeye 20 år siden

Det satans postbud vækkede mig, men han havde dog lidt godt med til mig fra CD-WOW

Dark Water ca. 33,-

League of Ex. Gentlemen ca. 44,-
...and then some

Skriv ny kommentar: