The Amityville Horror (1979) Bestilt hos DVDsoon i søndags, landede i postkassen i går (torsdag)Til dato min hurtigste levering fra DVDsoon!! Pris ca. 28 kr íncl. forsendelse und alles. De kan fandme ikke tjene alverden på at sende mig den skive :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Born to Fight fra thainetcity (den "nye" film af folkene bag Ong Bak - stadig uden undertekster, men what the hell ...)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I dag fløj Seijun Suzukis Koroshiya no Rakuin (aka Branded to kill, 1967) UK R2 ind i min postkasse fra play.com. Jeg har i lang tid overvejet at anskaffe mig Criterions gamle non-anamorphic version, da jeg fandt denne version til 6 pund. England er efterhånden ved at blive bedre end USA til at udgive japanske klassikere.
#51 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#52 PlattFuss6.7 20 år siden
Den smuttede nemlig igennem tolden :)
#53 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 PlattFuss6.7 20 år siden
#55 wiseguy 20 år siden
Bestilt hos DVDsoon i søndags, landede i postkassen i går (torsdag)Til dato min hurtigste levering fra DVDsoon!! Pris ca. 28 kr íncl. forsendelse und alles. De kan fandme ikke tjene alverden på at sende mig den skive :)
#56 filmz-yoshimura 20 år siden
#57 filmz-Bruce 20 år siden
Night Watch
Fra CDWOW (tror jeg nok!
Mulholland Drive
#58 mr gaijin 20 år siden
#59 wiseguy 20 år siden
#60 inflector 20 år siden
Panic Room 3 disc lækker edition 100kr
Speed special edition 2 disc 80kr