Købte: Constantine 2 disc Fragglerne 1-12 Tokyo Godfathers(nåede desværre ikke 3-pak tilbuddet, men fandt den som brugt lejefilm til en 50'er i Blockbuster) Underworld Van Helsing
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Så modtog jeg lige fra Amazon.co.uk Rank Collection og det var et superkøb til kun 25£. Boks med 8 af de største engelske film. Red Shoes, 39 steps, Brief Encounter, Henry V, A matter of Life and Death, Genevieve, The Wicked Lady og Hamlet. Derudover People will talk.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 evermind 20 år siden
Constantine 2 disc
Fragglerne 1-12
Tokyo Godfathers(nåede desværre ikke 3-pak tilbuddet, men fandt den som brugt lejefilm til en 50'er i Blockbuster)
Underworld
Van Helsing
#22 filmz-Bruce 20 år siden
#23 lyspunkt 20 år siden
#24 filmz-yoshimura 20 år siden
Lee Chang Dong-boksen
Bittersweet Life
#25 filmz-Bruce 20 år siden
A Bittersweet Life
#26 filmz-Munk 20 år siden
The Crush
Fra ebay:
Jurassic Park 3 - Special Collectors Edition Boka!
- Steve Carell
#27 ks 20 år siden
Infernal Affairs, R2.
Infernal Affairs II, R2.
Uha, jeg glæder mig rigtig meget til at se dem!
#28 pulse83 20 år siden
Alien3 (SE) til 109 kr.
#29 zombieman 20 år siden
gremlins 1&2 fra www.dvdpacific.com
og så disse to fantastiske bøger
Movies of the 70´s
movies of the 80´s
og med lidt held kommer disse tre mandag
movies of the 50´s
movies of the 60´s
movies of the 90´s
jer der ikke kender skynd jer og bestil i hver bog er der beskrivelser, facts osv om 100 film de ti bedste film fra hver år. rent guld
#30 Yoda 20 år siden
Er netop hjemvendt fra Paris, hvor jeg købte alle fem bøger til 62,- euro - det er dejlige bøger.