Tror bare Davenport generalt er en glad mand, så filmz crewet har installeret en automatisk indsættelses-funktion af smileys. Det sparer dave for en del arbejde... :)
Hov.. og en af de andre ulemper ved VCD er at de typisk er i 4:3.. Jeg har Star Wars Episode IV-VI og Episode I på VCD, bestilt hjem fra østen, som blev brugt til at give mig et jævnligt fix af Star Wars, indtil jeg fik købt dem i et bedre format.. selvfølgelig efter min video døde. :)
#4 Der er ikke engelske undertekster på "Otouto", "Karakke Yarou" og "Samurai Pirate", men ellers har de andre både kinesiske og engelske undertekster. De har et temmeligt stort udvalg i VCDer til $5 - link
#12 De fleste VCDer, jeg har liggende, er i bredformat.
Købte Spartacus 2-disc S.E. i Fona i går for 50kr. Det er en super lækker udgave og da jeg aldrig har fået set den blev jeg nødt til at give den et forsøg. :-)
#11 JannikAnd 20 år siden
#12 filmz-Kadann 20 år siden
Hov.. og en af de andre ulemper ved VCD er at de typisk er i 4:3.. Jeg har Star Wars Episode IV-VI og Episode I på VCD, bestilt hjem fra østen, som blev brugt til at give mig et jævnligt fix af Star Wars, indtil jeg fik købt dem i et bedre format.. selvfølgelig efter min video døde. :)
#13 myggen 20 år siden
Edit: Beklager meget al det offtopic-snak, det slår mig først nu, at det her er en hvad-modtog-du-tråd :)
#14 mr gaijin 20 år siden
#12 De fleste VCDer, jeg har liggende, er i bredformat.
#15 davenport 20 år siden
#16 filmz-Kadann 20 år siden
Ok, jeg er kun stødt ind i nogle enkelte der er i bredformat, men det er også et par år siden jeg sidst jeg købt sådan nogle. :)
#17 McPeter 20 år siden
#18 Captain Vallo 20 år siden
Ja, ikke at erhverve sig den til den pris ville være (en) synd.
Den indgår nu også i vores samling.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#19 El vez 20 år siden
#20 davenport 20 år siden