Gravatar

#131 filmz-yoshimura 20 år siden

#125 Sådan! Jeg har lige modtaget John Petruccis soloalbum Suspended Animation, og det er godt nok guitaronani på højeste plan (på den fede måde). Ja, og så håber jeg naturligvis, at du også har erhvervet dig Opeths nye udspil Ghost Reveries, som også er fantastisk.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#132 nakalay 20 år siden

#131 Selvfølgelig, den er blevet skamspillet i lang tid. Opeth er mit yndlingsband.
Kan være, man også skal tjekke Suspended Animation ud...
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

#133 20 år siden

Har inden for de sidste 14 dage modtaget:
Ultimate Matrix collection (10dvd) (fra Stereo Studio til 300,-)
Der Untergang limited tin edition + dokumentar om Hess (fra Home for 84,-)
The Truman Show (fra cd-wow til ca 100,- (mener jeg :P))
Gravatar

#134 filmz-Bruce 20 år siden

Modtog Hitchcocks "Lifeboat SE" fra DVDImport.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#135 HelmerJ 20 år siden

Så kom den CCD Scanner fra Ebay endeligt, man er vel en doven hun der ikke orker at TASTE stregkoden ind, når der skal nye film på hylden og i DVDProfiler. hehe.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#136 filmz-yoshimura 20 år siden

#132 Ja, men den er lidt svær at få fat i. Jeg har kun kunnet finde den på lager hos Sound Mind Music, som han linker til på sin hjemmeside www.johnpetrucci.com , men jeg synes godt nok, det er en FED skive (i øvrigt er han jo også med på den nye G3 fra Tokyo sammen med Satriani og Vai).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#137 filmz-ataris 20 år siden

Jeg modtog to pakker fra dvdfromkorea :)

I den ene fandt jeg:
The Foul King (Kim Ji-woon) - $2,5
Barking Dogs Never Bite - $9
Nowhere To Hide (digipack) - $9

I den anden:
Surrogate Womb (Im Kwon-taek) - $3,5
CJ Korean Movie Action Package (begrænset til 500 kopier ifølge dvdfromkorea), bestående af:
Public Enemy, Once Upon A Time In High School og Memories Of Murder - $37

Surrogate Womb er dog desværre en bootleg - det ligner den i hvert fald til forveksling. Bagpå er der oplyst at det er en 2-disc, men der ligger kun en enkelt disc i coveret.
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#138 Corgan 20 år siden

Fra Fona2000:

Identity
Apollo 13 - 2 disc
Gangs of New York (udelukkende p.g.a. Daniel Day-Lewis)

...til 50 kr/stk
Gravatar

#139 läkerol 20 år siden

modtog to gang The simpsons sæsoner 4-5.. Så den står på meningsløs humor :D
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#140 pulse83 20 år siden

Modtog Robin Hood (1938) fra SoftXchange.
Excuse me, Flo!

Skriv ny kommentar: