"Before Sunrise/Before Sunset" - I en lækker koreansk digipack.
Gik derudover lidt amok med Laserdiskens MGM/S.E. tilbuds kampagne, så det blev til følgende : "Rain man",`"Four Weddings & a Funeral", "Species", "The Party"!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Fra dvdoo One hell of a christmas/ nattens engel 2dvd 49,95 og så fFik jeg lige en lækker pakke fra dvdpacific Hammer horror series Bella lugosi collection Looney tunes golden collection vol 1 Rumble fish S.E White stripes - Under blackpool lights og et par cdér Rob Zombie - Past, present & future cd+dvd Ac/dc - Back in black (remaster digi) Ac/dc - High voltage (remaster digi)
Carl Th. Dreyers "Vredens Dag" og "Le Battement d'ailes du papillon" som har den smukke titel i asien "Amelie 2", til trods for at den er lavet før "Amelie" :)
#21 NightHawk 20 år siden
fra AxelMusic.
"American Psycho" - Uncut Killers Edition.
"Before Sunrise/Before Sunset" - I en lækker koreansk digipack.
Gik derudover lidt amok med Laserdiskens MGM/S.E. tilbuds kampagne, så det blev til følgende : "Rain man",`"Four Weddings & a Funeral", "Species", "The Party"!
#22 zombieman 20 år siden
One hell of a christmas/ nattens engel 2dvd 49,95
og så fFik jeg lige en lækker pakke fra dvdpacific
Hammer horror series
Bella lugosi collection
Looney tunes golden collection vol 1
Rumble fish S.E
White stripes - Under blackpool lights
og et par cdér
Rob Zombie - Past, present & future cd+dvd
Ac/dc - Back in black (remaster digi)
Ac/dc - High voltage (remaster digi)
#23 Popeye 20 år siden
Predator boks (4 skiver)
Field Of Dreams, A.E
Dreamcatcher
Black Hawk Down, Superbit Deluxe Edition
Collateral
Band Of Brothers boks
og sidst, men ikke mindst:
Dirty Harry boks
#24 Skum 20 år siden
Independece Day DTS halløj edition
57,50 inkl. fragt :P
Der kom ikke engang told på!
#25 SpielbergFreak 20 år siden
Næ for den måtte jeg jo forudbetale, så jejg har sådan cirka tjent 8,25 på den DVD:-)
#26 El vez 20 år siden
#27 Popeye 20 år siden
Boksen består af noget tynd pap, og diskene er hver især i en snapper cover - ikke videre imponerende.
Den her: http://www.play.com/play247.asp?Cur=257&page=t... vil nok være at foretrække.
#28 Yoda 20 år siden
Jeg købte for et års tid siden denne . Boxen er todelt og i hårdt pap, filmene i keepcases. Jeg købte den for 150,- så den er sat op siden!
#29 Popeye 20 år siden
Edit: Ærgeligt at man ikke købte dengang så.
#30 filmz-Kadann 20 år siden
Carl Th. Dreyers "Vredens Dag" og "Le Battement d'ailes du papillon" som har den smukke titel i asien "Amelie 2", til trods for at den er lavet før "Amelie" :)