Og så vil jeg lige tilføje, at jeg i dag nappede spillet "The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (Developer's Cut)" til en flad 50'er i søndagsåbne Kvickly. Det kan vel godt gå for at være filmrelateret...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
yep men imodsætning til normale film til spil ting, så er det et super godt spil, dem er der ikke så mange af, (et af de andre spil i den klasse er Gamle Westwood's Spilmatisering af Blade Runner)
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (Developer's Cut) foregår også før Chronicles of Riddick, så det gav dem lidt firer rammer, og det må man sige de har udnyttet rigtig godt.
#71 zombieman 20 år siden
#72 jessup 20 år siden
#73 Herrguth 20 år siden
Og af filmrelaterede ting blev det til:
Phantom Of The Opera - 3 Disc Collector's Edition
Lilo & Stitch (Disney Klassiker 41) - 2 Disc Special Edition
Bennys Badekar
Moulin Rouge Soundtrack 1 + 2
#74 filt 20 år siden
#75 Herrguth 20 år siden
Fejrer det med at tage i Bio med nogle venner og "Charlie & The Chocolate Factory"...
#76 evermind 20 år siden
Tillykke med dagen! :)
Og så vil jeg lige tilføje, at jeg i dag nappede spillet "The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (Developer's Cut)" til en flad 50'er i søndagsåbne Kvickly. Det kan vel godt gå for at være filmrelateret...?
#77 elwood 20 år siden
yep men imodsætning til normale film til spil ting, så er det et super godt spil, dem er der ikke så mange af, (et af de andre spil i den klasse er Gamle Westwood's Spilmatisering af Blade Runner)
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay (Developer's Cut) foregår også før Chronicles of Riddick, så det gav dem lidt firer rammer, og det må man sige de har udnyttet rigtig godt.
#58 hvornår registerede du din PSP?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#78 filmz-gofferoffer 20 år siden
Dawn of the Dead '04 - 50 kr.
American Beauty - 50 kr.
Ghost World - 25 kr.
Ichi The Killer - 25 kr.
For 100 kr. i alt:
Mulholland Drive
Evil Dead
Bound
#79 Captain Vallo 20 år siden
The Osbournes - sæson 1 til en 50'er.
Mystery Men til en 50'er
GoodFellas - Special 2 Disc Edition til blot hundrede kroner!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#80 chronaden 20 år siden