#81 Ok jeg sku bare lige vide om det var nu her, for mig og en ven venter nemlig på vores også, vi bestilte 1.Sep. men vi havde regnet med der ville gå en del tid. Men så kommer vores nok også snart.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
DTS-sporet kan jeg desværre ikke skrive om, da jeg ikke har surround, men der skulle være masser af anmeldelser på det punkt derude.
Indpakningen er ret fed, en digipack med to skiver i, som jeg desværre ikke kan få nogle gode billeder af p.t., da mit digitalkamera sutter mås m.h.t. blitz.
Den ene side af selve coveret er et billede af en normal alien, den anden side er et billede af dronningen - titlen står på japansk på ryggen af coveret.
Indholdet er lidt "actionshots" fra filmen, flot print og i samme stil som quad-boksen og selve skiverne er også ret flotte.
Det eneste lille minus ved den, er at alle menuer er på japansk, så man må lige gætte sig lidt frem. :)
Hvis jeg får lidt mere lys ved lejlighed, kan det være jeg lige smider lidt billeder op.
#81 DarkLight 20 år siden
#82 elwood 20 år siden
Ok jeg sku bare lige vide om det var nu her, for mig og en ven venter nemlig på vores også, vi bestilte 1.Sep. men vi havde regnet med der ville gå en del tid. Men så kommer vores nok også snart.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 filmz-sparrowed 20 år siden
the Interpreter: 179kr
og
Confidence: Dustin Hoffman
Narc: Ray Liotta
samlet pris 40kr.
#84 HeavyClaus 20 år siden
#85 filmz-Kadann 20 år siden
Aliens R2 Japan - Ultimate Edition
#86 elwood 20 år siden
Og Diana Krall Live In Paris, denne er dog ikke til mig selv, jeg har en allerede, men derimod en lille gave til en Pige jeg kender.
#87 filt 20 år siden
#88 filmz-Kadann 20 år siden
DTS-sporet kan jeg desværre ikke skrive om, da jeg ikke har surround, men der skulle være masser af anmeldelser på det punkt derude.
Indpakningen er ret fed, en digipack med to skiver i, som jeg desværre ikke kan få nogle gode billeder af p.t., da mit digitalkamera sutter mås m.h.t. blitz.
Den ene side af selve coveret er et billede af en normal alien, den anden side er et billede af dronningen - titlen står på japansk på ryggen af coveret.
Indholdet er lidt "actionshots" fra filmen, flot print og i samme stil som quad-boksen og selve skiverne er også ret flotte.
Det eneste lille minus ved den, er at alle menuer er på japansk, så man må lige gætte sig lidt frem. :)
Hvis jeg får lidt mere lys ved lejlighed, kan det være jeg lige smider lidt billeder op.
#89 Vestas 20 år siden
Evil Dead 2 - Book of the Dead 2. CAD 32.98
Virkelig nice og så skriger den, når man trykker den i øjet!
#90 elwood 20 år siden
Der er bare en lille detalje ved det tilbud...Dvdsoon or later.