Gravatar

#21 Kalle Ferm 22 år siden

;) Men alt for få der hører countrymusik.

Jeg nyder stadig Young Blood Brass Band, som der var en eller anden her fra forumet der præsenterede os for i musiktråden. :-)

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#22 Michael Andersen 22 år siden

Men Dolly Parton? :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 Kalle Ferm 22 år siden

He he. Hendes sidste 4 CD'er er ikke som alt det andet pop-80'er-country. Det er meget flot bluegrassmusik! Og så er hun jo ufatteligt charmerende - derfor fedt med interviews.

En skam hun har fået så mange plasticoperationer, for hun var meget smuk som ung! Og som sagt ufatteligt charmerende!

Jakob
Gravatar

#24 McPeter 22 år siden

#21 - det var mig... :-)
Glad for der var nogen der ku bruge det til noget... og selvom de hører countrymusik normalt! :-P

Til jer andre der ikke aner hvad det er, så er linket www.youngbloodbrassband.com - prøv at gå ind under downloads og mp3s og lyt til det nummer der hedder 'Brooklyn' og så forestil jer det live på græsplænen foran orange scene mellem to koncerter - det var mit første møde med dem - og det svingede så vildt at folk ikke kunne stå stille - både almindelig dans, mens også spontan-breakdance til nogle af deres andre numre... Ret fed oplevelse!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 Kalle Ferm 22 år siden

Nå ja. :-)
Brooklyn er absolut det bedste nummer!

Jeg hører nu alt muligt. ;-) Country er bare min favorit.

Jakob
Gravatar

#26 filmz-che 22 år siden

Mr. Holland's opus... Dejlig film i øvrigt :)
This is an ex-parrot
Gravatar

#27 McPeter 22 år siden

Jeg har lige købt Ronin for 8.90€ = ca. 67kr hernede i Spanien. Den er præcis magen til den danske udgivelse, men har bare spansk cover - det kunne jeg godt leve med... :-)

Har iøvrigt lagt mærke til at spanske leje-DVD'er har 15 min. ufrivilig reklame/forfilm foran selve DVD-filmen. Man kan ikke skippe dem, men kan dog spole igennem. Stadig lidt nederen - specielt fordi trailerne er synkroniseret til spansk og selvom man kan skifte til engelsk på selve filmen duer det ikke til forfilmene... :-(

Har aldrig prøvet at leje en DVD i Danmark - er der nogen der ved om der også er reklamer før filmen der?
Gravatar

#28 Skobbolop 22 år siden

der er ikke ufrivillige reklamer.. det har jeg i hvert fald aldrig oplevet...

#29 Michael Andersen 22 år siden

Disney har gjort det i mange år (man kan dog skippe fremad), og jeg oplevede det også fornyeligt med en Scanbox-udgivelse (hvor man kunne trykke på menu-knappen for at komme væk fra det).
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#30 McPeter 22 år siden

På de spanske virker menu-knappen ikke engang - det eneste man kan er at spole (ok, det går da heldigvis hurtigere end på VHS!) :-)

Skriv ny kommentar: