Ved ikke rigtigt om det er det der menes med overskriften, men jeg har fået mig en god filmoplevelse idag...
Har lige siddet og set 'My Life Without Me', der allerede er udkommet på DVD i Spanien (og nej, der er ikke tale om pirat-version - den er lånt hos den lokale DVD-pusher!) :-)
Havde ikke lige fået spist aftensmad og ville sidde og spise lidt mens jeg så den, men det blev jeg nødt til at opgi'... Punkt 1 fordi den var utroligt fænglende og punkt 2 fordi jeg sad og tudede ned i min mad... :-) (Ved godt det lyder lidt fimset, men jeg er altså ikke bange for at indrømme at jeg godt kan tude til film!) Ikke desto mindre vil jeg varmt anbefale den til folk der godt kan lide lidt stærke film, hvor det ikke ligefrem er en actionfyldt SM-Mickey-Mouse der har hovedrollen eller lignende... :-)
Synes den er ligeså livsbekræftende som Amélie, bare på en anden måde... Det vil nok være en god film at invitere kæresten med ind at se. Tænk også bare hvor overrasket hun vil være over at det ikke er den nyeste actionfilm hun bliver inviteret ind og se... :-)
Sorry, hvis det er lidt off-topic, men jeg syntes lige jeg ville dele det med jer... synes det ville være en skam hvis I missede den... :-)
#1 commy 22 år siden
Audition
CKY Trilogy
Twin Peaks - Fire Walk With Me (Special Korean 2DVD Edition)
Hot Shots
Hot Shots Part Deux
Ice Age
#2 filmz-Seth GekOo 22 år siden
det er da kun piloten er det ikke?
Er det godt?
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#3 lagoni 22 år siden
hedder det ikke "filmrelaterede"?
#4 DarkLight 22 år siden
det er et tillægsord. ikke et udsagnsord.
eller noget...
#5 Michael Andersen 22 år siden
Det er ikke selve tv-pilotafsnittet, men en prequal som blev indspillet et par år efter serien.
#6 filmz-Kadann 22 år siden
Rowan Atkinson Live
Blackadder Back & Forth
A.I. soundtrack
Og så lå "28 Days Later" lige og ventede på mig da jeg kom hjem. :)
#7 El vez 22 år siden
Bohooo! ;p
#8 McPeter 22 år siden
Har lige siddet og set 'My Life Without Me', der allerede er udkommet på DVD i Spanien (og nej, der er ikke tale om pirat-version - den er lånt hos den lokale DVD-pusher!) :-)
Har lige fundet traileren til jer hvis I er interesserede:
QT Hi-Res (8MB)
og
QT Lo-Res (2MB)
Havde ikke lige fået spist aftensmad og ville sidde og spise lidt mens jeg så den, men det blev jeg nødt til at opgi'... Punkt 1 fordi den var utroligt fænglende og punkt 2 fordi jeg sad og tudede ned i min mad... :-)
(Ved godt det lyder lidt fimset, men jeg er altså ikke bange for at indrømme at jeg godt kan tude til film!) Ikke desto mindre vil jeg varmt anbefale den til folk der godt kan lide lidt stærke film, hvor det ikke ligefrem er en actionfyldt SM-Mickey-Mouse der har hovedrollen eller lignende... :-)
Synes den er ligeså livsbekræftende som Amélie, bare på en anden måde... Det vil nok være en god film at invitere kæresten med ind at se. Tænk også bare hvor overrasket hun vil være over at det ikke er den nyeste actionfilm hun bliver inviteret ind og se... :-)
Sorry, hvis det er lidt off-topic, men jeg syntes lige jeg ville dele det med jer... synes det ville være en skam hvis I missede den... :-)
#9 DarkLight 22 år siden
Tråden er en fortsættelse af 'I dag modtog jeg:' som handler om de DVD film eller andet filmrelateret man har modtaget.
#10 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Nå men jeg fik da også lidt nyt igår:
A Fish Called Wanda - 2 disc S.E.
Terminator 1 - 2 disc S.E.
Minority Report - 2 disc S.E
Igby goes down - modtaget, men ødelagt i posten !
og en film til konen
Dragonfly
Lidt men godt :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***