#80 - og hvorfor pokker skulle man da købe den når man kan få den danske R2-version til samme pris? Det skulle da kun være for at gøre en principsag ud af det?! :-)
Nogen vil have danske undertekster, andre kan leve uden. Jeg foretrækker rent faktisk danske undertekster, ikke fordi jeg nogensinde bruger dem, men fordi min mor er en spasser til engelsk, og hun gerne vil se de fleste af mine film :)
Takker takker McPeter og Kadann :) Ja - Det er imponerende så hurtige de er hos DVDoo.dk :)
Mit arbejde handler flere gange om måneden hos DVDoo og den bedskedne porto vejes op af hurtig levering, gode tilbud og den ikke mindst den altid flinke service, når man ringer til dem. Den er svipset hos Axel et par gange, hvis man ikke lige får fat i Rasmus.
Enig med #86 - og som regel gør det heller ikke så meget at man skal betale porto - for mig er det stadig billigere end hvis jeg skulle til KBH fra Lyngby for selv at hente film hos f.eks. TP-Musik eller lignende. :-)
Det er også den DVD-butik hvor jeg har oplevet med den bedste service - og det er endda på trods af Axelmusics fremragende Rasmus! :-) Til gengæld ligger Axel så på en tæt andenplads...
#84 - tager Axel ikke porto hvis man bestiller for under et eller andet beløb danske R2-film? Er det ikke kun når det er vaskebjørnsklubben eller over 300kr (?) at det er fragtfrit? (har dog ikke lige selv prøvet at bestille udenfor disse kategorier fra dem!) :-)
#81 filmz-Alex De Large 22 år siden
#82 McPeter 22 år siden
#83 inflector 22 år siden
#84 filmz-Kadann 22 år siden
Hmm.. fordi DVDoo tager porto, og det gør Axel ikke? :)
Eller, det gjorde de ihvertfald sidst jeg handlede hos DVDoo.
#85 filmz-Alex De Large 22 år siden
#86 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Mit arbejde handler flere gange om måneden hos DVDoo og den bedskedne porto vejes op af hurtig levering, gode tilbud og den ikke mindst den altid flinke service, når man ringer til dem. Den er svipset hos Axel et par gange, hvis man ikke lige får fat i Rasmus.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#87 Corgan 22 år siden
#88 McPeter 22 år siden
Det er også den DVD-butik hvor jeg har oplevet med den bedste service - og det er endda på trods af Axelmusics fremragende Rasmus! :-) Til gengæld ligger Axel så på en tæt andenplads...
#84 - tager Axel ikke porto hvis man bestiller for under et eller andet beløb danske R2-film? Er det ikke kun når det er vaskebjørnsklubben eller over 300kr (?) at det er fragtfrit? (har dog ikke lige selv prøvet at bestille udenfor disse kategorier fra dem!) :-)
#89 filmz-Kadann 22 år siden
Hvis det er film, som du kan købe i butikkerne, er der porto på.. om man så kan undgå dette ved at bestille over et bestemt beløb, ved jeg så ikke.
Hvis det er gennem Club Raccoon, betaler du ikke porto, ligemeget hvor lidt/meget du bestiller. :)
Jeg holder mig så fra DVDoo, som ellers var en af mine favoritbutikker før i tiden, da jeg ikke synes at deres tilbud er så spændende mere.
Jeg kan måske finde på at købe noget filmmusik hos dem, men nu må vi se. :)
#90 filmz-Alex De Large 22 år siden