King Kong fra CD-wow, men i en grim brun-emballage, og afsendt fra Singapore med et toldmarkat på 13 pund. Den gik godt nok igennem, men i betragtning af at jeg selv kun gav 7 pund, så ville det være for surt at få en told-regning.
Det bliver dog først i morgen, at jeg drager til Kvickly X på mine flade konvolutter, men jeg skal nok kigge nærmere på deres sortiment og aflægge rapport! ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Modtog idag fra Play.com Brazil, Layer Cake, X-Files sæson 2 .. og der skulle gerne komme et par stykker mere en af dagene.
Men så er min ordre pakke fra Axelmusic gået tabt, 5 film - og 1 af dem, er nu udgået (Sympathy for Lady Vengance - Korea 1st press) :-( Så håber den dukker op, ellers må jeg nøjes med anden udgave.
#1 lyspunkt 19 år siden
og købte Pink Panther collection til 150 kr
gammel tråd
#2 gi-jones 19 år siden
#3 Yoda 19 år siden
Har de den stadig til 150,- (Det er med medlemskort, ik'?)
#4 lyspunkt 19 år siden
De havde også Alien Quard til 200
#5 putandtake 19 år siden
Andre der har prøvet det samme fra Wow?
#6 Yoda 19 år siden
Tak! Jeg ryger fluks i Kvickly X ;-)
#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 Yoda 19 år siden
Det bliver dog først i morgen, at jeg drager til Kvickly X på mine flade konvolutter, men jeg skal nok kigge nærmere på deres sortiment og aflægge rapport! ;-)
#9 filmz-no015 19 år siden
Brazil, Layer Cake, X-Files sæson 2 .. og der skulle gerne komme et par stykker mere en af dagene.
Men så er min ordre pakke fra Axelmusic gået tabt, 5 film - og 1 af dem, er nu udgået (Sympathy for Lady Vengance - Korea 1st press) :-( Så håber den dukker op, ellers må jeg nøjes med anden udgave.
#10 filmz-ataris 19 år siden