Gravatar

#1 lyspunkt 19 år siden

Var en tur i Kvickly Xtra
og købte Pink Panther collection til 150 kr

gammel tråd
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#2 gi-jones 19 år siden

Skal over på posthuset i eftermiddag og hente min nye fototaske og flash til mit D70 :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 Yoda 19 år siden

Har de den stadig til 150,- (Det er med medlemskort, ik'?)

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#4 lyspunkt 19 år siden

#3 De havde i hvert fald mange i går, og det var ikke medlemstilbud.

De havde også Alien Quard til 200
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5 putandtake 19 år siden

King Kong fra CD-wow, men i en grim brun-emballage, og afsendt fra Singapore med et toldmarkat på 13 pund. Den gik godt nok igennem, men i betragtning af at jeg selv kun gav 7 pund, så ville det være for surt at få en told-regning.

Andre der har prøvet det samme fra Wow?
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Tak! Jeg ryger fluks i Kvickly X ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 6 Kan du ellers rapportere hvad de ellers har, når du kommer tilbage, så man evt. skal sende naboens børn på gaden ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 Yoda 19 år siden

Det bliver dog først i morgen, at jeg drager til Kvickly X på mine flade konvolutter, men jeg skal nok kigge nærmere på deres sortiment og aflægge rapport! ;-)
Gravatar

#9 filmz-no015 19 år siden

Modtog idag fra Play.com
Brazil, Layer Cake, X-Files sæson 2 .. og der skulle gerne komme et par stykker mere en af dagene.

Men så er min ordre pakke fra Axelmusic gået tabt, 5 film - og 1 af dem, er nu udgået (Sympathy for Lady Vengance - Korea 1st press) :-( Så håber den dukker op, ellers må jeg nøjes med anden udgave.
Gravatar

#10 filmz-ataris 19 år siden

#9 - Sympathy For Lady Vengeance - det er ikke 1st press, men jeg vil næsten tro at den er identisk.
still cuckoo for cocoa puffs

Skriv ny kommentar: