#181 nope, jeg ringede og bestilte nummeret. Jeg fandt deres telefonnummer her. Hende jeg snakkede med sagde noget om at de havde et nummer tilbage - som jeg så fik. Men hvis du er interesseret kan du jo prøve at ringe eller tage derind, hvis du har mulighed for det. Du skal bare være opmærksom på, at de har lukket i juli. Deres netbutik er vist stadig åben, men det er ikke alt der har der.
#179 - Det er der nok sandsynligvis ikke. Jeg har kun en gang kommet ud for at noget af ekstramaterialet på en koreansk DVD var tekstet.
#179 Hehe kender den godt, meget flot udgave, men desværre ikke tekstet på noget af ekstra materialet. Desuden havde axel den til 150kr, men det var vel for at komme af med de(n) sidste, for de har den ikke mere.
#187 TP har utroligt mange fede cd tilbud i dennne måned, tilbud på cd'er med bands som: AC/DC, Guns 'n' Roses, Coldplay, Pearl Jam og mange andre, personligt købte jeg:
Pearl Jam - Ten - Elsker Pearl Jam så ved ikke hvorfor der gik så lang til inden jeg købte den, ultimativ fed cd!
Depeche Mode - Violator - Hvis man kan lide Depeche er det en vildt fed cd, udødelige nummre som Personal Jesus på den.
U2 - Achtung Baby - Ikke så meget at sige, mesterværk
Men tjek tilbudsavisen, der er mange andre fede....
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#183 Takker - mangler i høj grad et overblik over moderne østasiatisk film. :)
#189 Mht DM skal man være opmærksom på at "Speak And Spell", "Music For The Masses" og "Violator" er kommet i nogle super fede lir' udgaver, som absolut er værd at investere i fremfor de "almindelige".
#181 dolphinfriendly 19 år siden
#182 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
OST Twin Peaks (CD)
The Coors Unplugged (DVD)
Standing In The Shadows of Motown (DVD)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#183 filmz-ataris 19 år siden
#179 - Det er der nok sandsynligvis ikke. Jeg har kun en gang kommet ud for at noget af ekstramaterialet på en koreansk DVD var tekstet.
#184 Notional 19 år siden
Her kan du se hvorfor digipack udgaven er så fed:
Sky Blue digipack
#185 filmz-ataris 19 år siden
#186 filmz-CAADK 19 år siden
The Village - eneste mangel i M.Night samlingen
+ en røvfuld cd'er
Bruce: Batman has no limits
#187 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 186 Men hvilke CD'er ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#188 Captain Vallo 19 år siden
Falling Down
Dr. Strangelove - Special Edition
Trapped
Silverado
Absolute Power
Blood Work
Wonder Boys
Identity
Matchstick Men
MirrorMask
Samlet pris: kr. 199,50!
(mirrormask røg gennem kassen som tilbudsvare - jeg klagede ikke)
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#189 filmz-CAADK 19 år siden
Pearl Jam - Ten - Elsker Pearl Jam så ved ikke hvorfor der gik så lang til inden jeg købte den, ultimativ fed cd!
Depeche Mode - Violator - Hvis man kan lide Depeche er det en vildt fed cd, udødelige nummre som Personal Jesus på den.
U2 - Achtung Baby - Ikke så meget at sige, mesterværk
Men tjek tilbudsavisen, der er mange andre fede....
Bruce: Batman has no limits
#190 dolphinfriendly 19 år siden
#189 Mht DM skal man være opmærksom på at "Speak And Spell", "Music For The Masses" og "Violator" er kommet i nogle super fede lir' udgaver, som absolut er værd at investere i fremfor de "almindelige".