Brokeback Mountain The Lord of the Rings: The Two Towers (Limited Korean Tin) The Godfather (Collector's Edition) The Godfather: Part II (Collector's Edition) The Godfather: Part III (Collector's Edition)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#55, nej, men har EE i forvejen, så faktisk ville jeg jo hellere have Theatrical Version. Gav 30£ for den, hvilket må siges at være en god pris i betragting af hvor stor og sjælden den er.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Fanny & Alexander - 5-disc set (Criterion) Le Samouraï (Criterion) Kagemusha (Criterion) Late Spring (Criterion) Rebel Samurai: Sixtes Swordplay Classics (Criterion) The Short Films of David Lynch
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#58 - Jeg burde også have stået forrest i køen den dag, den udkom. It's the same old story: Alt for mange interessante dvd'er og alt, alt for få penge :-)
Jeg havde en £2 voucher liggende, så jeg måtte bløde £13.99 hos WOW, ca. 150kr.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#51 Razzia 19 år siden
#52 filt 19 år siden
Brokeback Mountain
The Lord of the Rings: The Two Towers (Limited Korean Tin)
The Godfather (Collector's Edition)
The Godfather: Part II (Collector's Edition)
The Godfather: Part III (Collector's Edition)
#53 pulse83 19 år siden
#54 filt 19 år siden
#55 Yoda 19 år siden
Hvad kom du af med? Det er ikke EE udgaven af TTT, vel?
#56 filt 19 år siden
#57 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Fanny & Alexander - 5-disc set (Criterion)
Le Samouraï (Criterion)
Kagemusha (Criterion)
Late Spring (Criterion)
Rebel Samurai: Sixtes Swordplay Classics (Criterion)
The Short Films of David Lynch
#58 McPeter 19 år siden
Hvilken pris har du fået den til? Har selv overvejet kraftigt at anskaffe mig den. Har aldrig set den, men den er KLART på min must-see liste... :-)
#59 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Jeg havde en £2 voucher liggende, så jeg måtte bløde £13.99 hos WOW, ca. 150kr.
#60 filmz-Bruce 19 år siden