Fik idag "Forty Guns" af Samuel Fuller efter sigende en af Godards ynglings film (dem har han vist mange af - bare rolig det er ikke derfor jeg købte den - jeg har iøvrigt også set den før) fra Play. Jeg tror faktisk aldrig jeg har købt noget fra dem - den var godt pakket ind - ankom 4 dage efter jeg bestilte den.
Filmen har massere af sexuelle overtoner, massere af catchy dialog (mærkligt der ikke er quotes på IMDB). Jeg glæder mig til at se den imorgen aften.
The Last Boyscout, ohyeah fatter ikke jeg ikke har haft den i min samling før nu.
The World's Fastest Indian, ja når nu biffen tager den af programmet så hurtig, må man jo tjekke den ud på dvd, jeg har gode forventinger til Athony Hopkins.
The Player, har aldrig set den, så nu tænkte jeg lige jeg måtte se hvad den gik ud på, ud over det som jeg har hørt her inde fra forummet af.
Nåja og en postseddel om en pakke jeg kan hente fra i morgen af, jeg ikke aner hvad er, mit umiddelbar gæt er nogle dvd holder 8-)
Så jo det var sku en god dag at komme hjem til.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Btw nu holder de krafteddme! sikkerheds klistermærker på snapper cases, mener de kaldes det, det satme groft. Men de sætter heldigvis ikke mærker, men argg de trælse nogen gange.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg havde (som yoda, stort tillykke :) ) fødselsdag i fredags, men først nu vælger nogen at give mig noget filmrelateret, så modtog Brokeback Mountain i dag.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#131 jessup 18 år siden
Filmen har massere af sexuelle overtoner, massere af catchy dialog (mærkligt der ikke er quotes på IMDB). Jeg glæder mig til at se den imorgen aften.
#132 Bates 18 år siden
La Haine (10th Anniversary Edition)
2046 (Tartan)
#133 elwood 18 år siden
The Aristocrats
The Last Boyscout, ohyeah fatter ikke jeg ikke har haft den i min samling før nu.
The World's Fastest Indian, ja når nu biffen tager den af programmet så hurtig, må man jo tjekke den ud på dvd, jeg har gode forventinger til Athony Hopkins.
The Player, har aldrig set den, så nu tænkte jeg lige jeg måtte se hvad den gik ud på, ud over det som jeg har hørt her inde fra forummet af.
Nåja og en postseddel om en pakke jeg kan hente fra i morgen af, jeg ikke aner hvad er, mit umiddelbar gæt er nogle dvd holder 8-)
Så jo det var sku en god dag at komme hjem til.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#134 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
# 133 Hmmm ...håber at Critirion tager sig sammen og genudgaver deres LaserDisc udgave af "The Player" på dvd, for den var en sand fryd :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#135 elwood 18 år siden
Btw nu holder de krafteddme! sikkerheds klistermærker på snapper cases, mener de kaldes det, det satme groft. Men de sætter heldigvis ikke mærker, men argg de trælse nogen gange.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#136 Bates 18 år siden
#137 lagoni 18 år siden
#138 Bates 18 år siden
#139 Yoda 18 år siden
Tillykke! :-)
#140 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***