Hvem springer kineserne for, inspireret af afstemningen
og Layer Cake, var lige ved at tro det var en forkert udgave, indtil jeg fandt ud af man sku bruge play knappen til at vælge scene på dvd'en og ikke ens "enter" tast som jeg plejede.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
En pakke fra DVDpacific, som jeg har set rigtig meget frem til. Selvom det var hård ikke at komme hjem fra job og ligge sig til at sove, som man plejer, men istedet side og hænge foran computeren og vente på FedEx manden kom pakken, som indeholdte: Monty Python - The flying circus - 16 disc set Serenity (for en måned siden kiggede jeg firefly serien igennem - rigtig god underholdning) The Man (eugene levy er for sjov i american pie, så jeg ville gerne se om han holder i andre roller :) )
#81 filmz-ataris 18 år siden
Jeg købte selv idag:
- A Very Long Engagement
- La Femme Nikita
til 2 for en hund i Merlin
#82 wiseguy 18 år siden
24 Timer Sæson 1 (kr. 79)
Angel Sæson 1 (kr. 79)
#69 Woooah!! Kadann hvad sker der lige der? jeg bliver sku' da lidt bekymret for dig ;o)
#83 filmz-Bruce 18 år siden
Det har/havde mange ;)
#84 JannikAnd 18 år siden
#85 DarkLight 18 år siden
#86 elwood 18 år siden
Hvem springer kineserne for, inspireret af afstemningen
og Layer Cake, var lige ved at tro det var en forkert udgave, indtil jeg fandt ud af man sku bruge play knappen til at vælge scene på dvd'en og ikke ens "enter" tast som jeg plejede.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 wiseguy 18 år siden
#88 Captain Vallo 18 år siden
Ja, desværre ...
Min ordre er lige blevet annuleret.
tis
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#89 thebigzzz 18 år siden
Monty Python - The flying circus - 16 disc set
Serenity (for en måned siden kiggede jeg firefly serien igennem - rigtig god underholdning)
The Man (eugene levy er for sjov i american pie, så jeg ville gerne se om han holder i andre roller :) )
#90 filmz-Bruce 18 år siden