Efter en lørdagstur i Kolding Storcenter (Helvede på Jord!) opdateres listen lige forsinket med:
The Ninth Gate The Big Lobowski Hvem Snørrede Roger Rabbit? Cronical Donald (Alle 36 film med Anders And) The Talented Mr. Ripley Nanna (!) - det var min kæreste der gjorde det!
i alt 340,-
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Udover wave 5, der udkommer 6. december, så mangler jeg også "Mickey Mouse in Black and White vol. 1", så den skal snart findes ! Hvad kom du af med for "Mickey"?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#105 $19.99 plus porto jeg mener det var $32 i det hele så det var et rigtigt røverkøb. Det var noget mere hidsigt for goofy som sneg sig op på $68 med porto. men nu er samlingen sgu også komplet
Ja, jeg kom af med $75, da jeg i sin tid fik fingrene i den. Man må en gang imellem have den store pung frem, når man skal passe sin hobby - men hva' fanden, Goofy er alle pengene værd ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#101 davenport 20 år siden
The Ninth Gate
The Big Lobowski
Hvem Snørrede Roger Rabbit?
Cronical Donald (Alle 36 film med Anders And)
The Talented Mr. Ripley
Nanna (!) - det var min kæreste der gjorde det!
i alt 340,-
#102 zombieman 20 år siden
micky mouse in black and white.
og The complete goofy
#103 lyspunkt 20 år siden
#104 dyg 20 år siden
#105 Yoda 20 år siden
Tillykke med et par lækre køb.
Udover wave 5, der udkommer 6. december, så mangler jeg også "Mickey Mouse in Black and White vol. 1", så den skal snart findes ! Hvad kom du af med for "Mickey"?
#106 zombieman 20 år siden
#107 filmz-Pollux 20 år siden
Fra cd-wow:
The Hunt for Red October (DTS) - Reg 2: 42,-
Fra Axel:
Constantine - Reg 3: 32,-
Get Shorty (DTS) - Reg 3: 24,-
#108 dyg 20 år siden
#109 Yoda 20 år siden
Ja, jeg kom af med $75, da jeg i sin tid fik fingrene i den. Man må en gang imellem have den store pung frem, når man skal passe sin hobby - men hva' fanden, Goofy er alle pengene værd ;-)
#110 läkerol 20 år siden