Er jeg den eneste, der synes at "Taken" er en smule overvurderet? Jeg synes, at den starter rigtig godt ud, men ender med at blive lidt for lang i spyttet. Hvis jeg skal vurderer den som en helhed vil jeg kun give den 3/6.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#26 Jeg er til dels enig. De første fire afsnit er fabelagtigt gode, men så begynder tingene ligesom at gå for hurtigt, der er for mange personer, der kun lige når at dukke op, før serien hopper et årti eller to frem i tiden, og det hele bliver lidt for overfladisk. Til gengæld synes jeg, at de sidste to afsnit fungerer ret godt, fordi de går ned i tempo og tager sig tid til at fortælle historien til ende.
Jeg vil sige 4/6 samlet, men visse afsnit er til 5/6.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nå ja, så fik jeg også lige en kuvert fra cdon med ...
Balance of Power - Heathenology dvd/cd
Ja, og så min flybillet til Japan, naturligvis. Out of office until September 17 ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 filmz-sparrowed 20 år siden
Og så 5bucks i retur fra emerchandise.com
Hvor jeg har fået dem til gode fra, ved jeg ikke.
Har hverken betalt for meget eller for lidt.
Kan ha' noget at gøre med et sparelink, som jeg ikke benyttede mig af i sommerferien. Go' service.
#22 filmz-Kadann 20 år siden
"Live Wire", er den med danske undertekster? Min far er helt vild for at få fat i den på dvd.
#23 filmz-sparrowed 20 år siden
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-...
Dog ville jeg gå ud fra, at det er denne du søger.
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00008YLV...
Dvd'en med Brosnan, indeholder R-rated og unrated versions. Har dog ikke dansk tekst.
#24 filmz-Kadann 20 år siden
#25 tiny 20 år siden
#26 wiseguy 20 år siden
#27 filmz-yoshimura 20 år siden
Jeg vil sige 4/6 samlet, men visse afsnit er til 5/6.
#28 filmz-yoshimura 20 år siden
Balance of Power - Heathenology dvd/cd
Ja, og så min flybillet til Japan, naturligvis. Out of office until September 17 ;o)
#29 filmz-Bruce 20 år siden
#30 filmz-sparrowed 20 år siden
Throw Momma From The Train: Danny Devito
Hollywood Cops: Harrison Ford
The Skulls II: Robin Dunne
pris 50kr.