Gravatar

#1 davenport 20 år siden

Vi kører videre med vores brændende dankort og tomme punge...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Herrguth 20 år siden

Jeg kunne ikke modstå fristelsen, og købte idag:

The Victor Borge Collection (jeg ved ikke lige om 1 disc er en collection, men OK!).
Den mand var for sjov. Sæt ham foran et klaver og så er jeg færdig af grin, men samtidig også helt stum af beundring...
Gravatar

#3 elwood 20 år siden

#2 den fik jeg i julegave i 2004, kanon dvd, den har stortset alle hans bedste numre i en herlig samling, selv om manden jo er sjov, og var et sandt komik geni, så bliver man også imponeret af hans klaver spil, kan ikke huske hvad stykket hedder, men på et tidspunkt så spiller han et stykke klassisk musik på dvd'en som bare lyder så smukt.

og han spiller også danske sange for et amerikansk publikum, det lyder satme også godt.

"it's my birthday today, Im as old as there are tangents on this piano (starts counting them...88 no that can't be right" hehe.

Eller den med operar sangerinden, som han hyler fuldstændig ud af den, det er en klassiker, lige som hans Fonetisk tegnsætning, som mange har forsøgt at gøre efter, men ingen så godt som han udførte det.

Det er en lille perle i min dvd samling, må jeg tilstå også selvom det kun er en dvd.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 evermind 20 år siden

The Bourne Supremacy (50 kr. som brugt i Blockbuster)
- jeg har endnu ikke set den, men synes at huske, at flere herinde har talt pænt om den...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 filmz-Kadann 20 år siden

#4 -

Jeg kan godt give den min opbakning. :) Ikke så god som den første, efter min mening, men stadig en ganske glimrende film.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#6 elwood 20 år siden

#4 også mig, selvom 1'eren stadig har den fedeste scene indtil nu (parkscenen, med de to betjente) Synes den er så fed lavet den lille scene, hele opbygningen, og udførelsen af den.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 evermind 20 år siden

Takker for "opbakningen", folkens. Så vil jeg se frem til den. Frygter dog, at jeg ikke kommer til at se en eneste film før min flytning er overstået på søndag. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8 JannikAnd 20 år siden

Argh! Fire dage uden film!? Hårdt! For resten, fedt nyt billede :)
Gravatar

#9 evermind 20 år siden

Hehe, takker. :D Men ja, det har været ret hårdt på det sidste, da mine dvd'er i dagevis blot har ligget hengemt i flyttekasser. *snøft*

Tæller minutterne...
Gravatar

#10 MadMartigan 20 år siden

Liverpool Football Club: The Road To Istanbul Collectors Edition (2 Disc Set)

(Og jeg vil lige understrege, at det ikke er til mig, men jeg har købt den til en bekendt)
I'm your huckleberry...

Skriv ny kommentar: