Gravatar

#101 pulse83 20 år siden

#93 og #99. Den koster 209 kr. uden fragt. (-10% hvis du er medlem af bonusklubben). Jeg har kun lige skimtet den igennem, men umiddelbart virker det som en ganske god udgivelse. Der er ikke meget ekstramateriale, og DVD'en varer 111 min.

Alle kampene i SAS-Ligaen og i pokalen er der resume'er af (Ja, ca. 1-2 min. per kamp.) Men jeg mener ikke der er klip fra Royal League og UEFA Cup'en. Jeg er dog ikke sikker. Sæson'en er delt op i måneder, men man kan selvfølgelig også vælge at afspille alle måneder på én gang. Og endelig er der også mulighed for at se alle 70 BIF-mål fra sæsonen uden afbrydelser.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#102 Captain Vallo 20 år siden

Det er måske ikke direkte filmrelateret, selvom Clive Barker (blandt andet) er instruktør.
Jeg måtte dog dele glæden over hvad der dumpede ind af døren idag:

Clive Barker's Infernal Parade!

Tom Requiem & Clovio
The Golem Elijah
Sabbaticus, Bleb & Heeler
Dr. Fetter's Family of Freaks

Så mangler jeg bare disse to for at have hele serien:

Bethany Bled og ikke mindst
Mary Slaughter

Jeg er som et barn med nyt legetøj igen =oD
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#103 filmz-superfrez 20 år siden

Fra CDON:

Band Of Brothers
The Matrix - Reloaded
The Matrix - Revolution

Samlet pris: 179 kr! :p
Gravatar

#104 thebigzzz 20 år siden

#101:
oki, takker. Det lyder en anelse dyrt, men hvis man køber det, så kan det da være at de forsætter med at laver dem i de kommende sæsoner :)
Gravatar

#105 myggen 20 år siden

#103: Det er da for lækkert, det betyder jo, at de ikke 'fanger' alle. Tillykke med det.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#106 zombieman 20 år siden

Untergang 2 disc ankom endelig efter at have fumlet rundt hos det danske postvæsen i en uge
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#107 evermind 20 år siden

myggen:
Tak, jeg har fået set 1. sæson og gik igang med 2. i nat. Og jeg er glad for mit køb. Simon Pegg er for fed, men i det hele taget er alle personerne så likeable på deres egen kiksede måde. Og så er det rigtig skægt med alle de mange referencer, ikke mindst til film! :D

bruce:
Jeg vil hermed også anbefale den. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#108 elwood 20 år siden

Var lige forbi TP i Århus og der røg der lige et stk. Tin Tin Tin box i tasken.

Splitte mine bramsejl
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#109 Yoda 20 år siden

Tillykke! Den er et must for enhver animationsfreak ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#110 elwood 20 år siden

Tak, har satme også været på udkig efter den længe
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: