Fra den lokale Superbrugsen: Django til den vanvittige sum af 25 kr.
Fra Hi-Fi Klubben: Dali Ikon Vokal 1 centerhøjttaler Dali Concept 1 reolhøjttalere (skal fungere som baghøjttalere) Dali Basis 100 subwoofer Højttalerkabler og vægophæng til centeren.
Så mangler jeg bare at få købt en surroundreceiver.
Dali Ikon 6, jeg har dog læst mig til at flere har kombineret Ikon med Concept, når de bare skulle bruges som baghøjttalere, så de blev valgt som en lidt billigere løsning, frem for Ikon-serien.
#184 - Det lyder slet ikke dårligt. Du skal bare overgå lille mig :) Håber du får glæde af det.
Jeg så Hero i går, hvilket var første gang jeg rigtigt skruede op for en film med godt lydspor. Hold op det lød godt! Jeg har bestemt ikke fortrudt købet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Being Julia og A Fistful of Dynamite fra Bilka. 25 kr. pr. stk.
Den nye CD med Aura også i Bilka 150,-
2 fribilletter til There Will Be Blood + Knocked Up øloplukker + 2 stk. Knocked up kondomer med jordbærsmag + Disney notatbog + Universal keyhanger fra Moviezoo.dk Oscarkonkurrence Skriv Vigoo Mortensens takketale
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Så kom der en Samsung PS-50P96FD 50" plasma ind og stå i stuen.
Desværre er det lykkedes de dygtige folk på Østerbro posthus at forlægge min Onkyo SR605 i løbet af den ene dag den har stået dernede... :P
Så mangler jeg bare nogle ordentlige højttalere. Jeg har desværre ikke rigtig mulighed for gulvhøjttalere, så jeg skal have fundet mig nogle gode mindre modeller med en sub til.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#181 MouseMickey 17 år siden
Into The Wild HD-DVD
Glæder mig sindsygt meget til at se den!
#182 filmz-Kadann 17 år siden
Django til den vanvittige sum af 25 kr.
Fra Hi-Fi Klubben:
Dali Ikon Vokal 1 centerhøjttaler
Dali Concept 1 reolhøjttalere (skal fungere som baghøjttalere)
Dali Basis 100 subwoofer
Højttalerkabler og vægophæng til centeren.
Så mangler jeg bare at få købt en surroundreceiver.
#183 dyg 17 år siden
#184 filmz-Kadann 17 år siden
Dali Ikon 6, jeg har dog læst mig til at flere har kombineret Ikon med Concept, når de bare skulle bruges som baghøjttalere, så de blev valgt som en lidt billigere løsning, frem for Ikon-serien.
#185 El vez 17 år siden
#186 dyg 17 år siden
Jeg så Hero i går, hvilket var første gang jeg rigtigt skruede op for en film med godt lydspor. Hold op det lød godt! Jeg har bestemt ikke fortrudt købet.
#187 HonoDelLoce 17 år siden
The Score
Stargate
The Faculty
LuckyNumberSlevin
Event Horizon og
The Woodsman
Alt sammen til den nette sum af DKR199,90 :)
I øvrigt har jeg fået at vide, at mit nye hardware (nyt bundkort, processor og hdd) er ankommet :)
#188 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg glæder mig også til at det hele er komplet. Indtil videre, kan jeg begynde at hænge højttalere op og trække kabler. :)
#189 Steffan Rasmussen 17 år siden
Den nye CD med Aura også i Bilka 150,-
2 fribilletter til There Will Be Blood + Knocked Up øloplukker + 2 stk. Knocked up kondomer med jordbærsmag + Disney notatbog + Universal keyhanger fra Moviezoo.dk Oscarkonkurrence Skriv Vigoo Mortensens takketale
#190 Spanner 17 år siden
Desværre er det lykkedes de dygtige folk på Østerbro posthus at forlægge min Onkyo SR605 i løbet af den ene dag den har stået dernede... :P
Så mangler jeg bare nogle ordentlige højttalere. Jeg har desværre ikke rigtig mulighed for gulvhøjttalere, så jeg skal have fundet mig nogle gode mindre modeller med en sub til.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem