#210 Har ikke fået set Den endnu (venter på en evt. Blu-ray, nattescenerne i NCFOM var ualmindlige flotte, så TWBB har noget at leve op til hehe) så jeg har kun de to herre, men du må da indrømme de gør det sku også ok 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#215 Souround lyden virker faktisk overraskene godt, satte lige Bourne Ultimatum DVD'en på i eftermiddags, og New York Car Chase, plus Desh Vs. Bourne
Det rykkeede fantastisk, vil self. aldrig erstattet et kickass souround sæt med højtaler og det hele, men nu har jeg da lidt souround, og det virker overraskene godt.
Lyden kommer bagfra også, selv om jeg ikke lige fatter hvordan de gør det.
Forklaringen må være Dværge.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#217 - så de første 5 min af den hos en god veninde den anden dag - selvom jeg ikke bryder mig om animé normalt, så virkede det virkelig som en interessandt film - tror jeg skal prøve at se den hele på et tidspunkt.
#211 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#212 filmz-Kadann 17 år siden
#213 filmz-Bruce 17 år siden
#214 elwood 17 år siden
Teletubby
#215 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#216 elwood 17 år siden
Det rykkeede fantastisk, vil self. aldrig erstattet et kickass souround sæt med højtaler og det hele, men nu har jeg da lidt souround, og det virker overraskene godt.
Lyden kommer bagfra også, selv om jeg ikke lige fatter hvordan de gør det.
Forklaringen må være Dværge.
#217 evermind 17 år siden
Tekkonkinkreet (!) - 50 kr.
Interessant udseende animé-titel fra studiet bag The Animatrix ...
#218 McPeter 17 år siden
#219 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#220 Steffan Rasmussen 17 år siden