#219 Det skal lige siges, at jeg fandt den i brugtkurven. Den lignede dog ikke en film med meget bred appel (bl.a. har den en lidt skæv tegnestil), hvilket jeg blev bekræftet i, da jeg tjekkede skiven. Øjensynlig har den kun været lejet lidt ud eller slet ikke. Men at dømme efter, hvordan sagerne så ud, da jeg zappede den igennem, er den vist ikke helt tovlig at smide en 50'er efter, hvis den skulle dukke op i din lokale rodekasse. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#222 - den er tegnet i dejlig "ikke-disney-stil" hvor der bliver leget med skæve vinkler og mange andre ting. Jeg så indtil en jagt igennem storbyen - var virkeligt imponerende efter min mening.
Det er en af min venindes yndlings-animé og hun skulle vidst have set en del. .-)
#221 wiseguy 17 år siden
Digital Video Essentials, HD Basics (Blu-ray)
#222 evermind 17 år siden
Er i hvert fald spændt. :)
Det skal lige siges, at jeg fandt den i brugtkurven. Den lignede dog ikke en film med meget bred appel (bl.a. har den en lidt skæv tegnestil), hvilket jeg blev bekræftet i, da jeg tjekkede skiven. Øjensynlig har den kun været lejet lidt ud eller slet ikke. Men at dømme efter, hvordan sagerne så ud, da jeg zappede den igennem, er den vist ikke helt tovlig at smide en 50'er efter, hvis den skulle dukke op i din lokale rodekasse. :)
#223 McPeter 17 år siden
Det er en af min venindes yndlings-animé og hun skulle vidst have set en del. .-)
#224 aknot 17 år siden