Måske lidt off topic, men købte lidt GUNS N' ROSES cd'er for nogle dage siden, eftersom jeg ikke havde et eneste af deres albums i min ret sølle samling. Men det blev til følgende:
GUNS N' ROSES: APPETITE FOR DESTRUCTION. GUNS N' ROSES: USE YOUR ILLUSION I og II.
Jeg tænkte, at det nok var de bedste albums at starte med. Så mangler jeg vist også kun to til og så samlingen vist komplet.
Så kom the Granddad of shock horror/ extreme horror endeligt hjem på hylden. Har ellers undgået den længe, men den er jo ved at udgå, så hvis det skulle være, så skulle det være nu.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#144 Strange. Kan se både på Recordere.dk og andre steder, at folk har modtaget 1400'eren uden problemer med regionerne. Lyder som en "defekt" af slagsen :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#141 Bobby Singer 17 år siden
GUNS N' ROSES: APPETITE FOR DESTRUCTION.
GUNS N' ROSES: USE YOUR ILLUSION I og II.
Jeg tænkte, at det nok var de bedste albums at starte med. Så mangler jeg vist også kun to til og så samlingen vist komplet.
#142 filmz-Kadann 17 år siden
Ingen anelse, desværre. Har de ikke en support du kan skrive til?
#143 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Guinea Pig 1-6 boks
Så kom the Granddad of shock horror/ extreme horror endeligt hjem på hylden. Har ellers undgået den længe, men den er jo ved at udgå, så hvis det skulle være, så skulle det være nu.
#144 JannikAnd 17 år siden
#145 filmz-Bruce 17 år siden
#146 JannikAnd 17 år siden
#147 Yoda 17 år siden
#148 DarkLight 17 år siden
#149 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#150 rockysds 17 år siden
"Battlestar Galactica Season 1-3 + The Mini-series"-boksen - ny gennem amazon.co.uk marketplace for knap £40.