Gravatar

#11 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 9 Better ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#12 Herrguth 17 år siden

Yay! Modtog idag fra DvdCrave:

Supernatural - Complete Season 2
Gravatar

#13 jessup 17 år siden

Modtog fra Amazon.co.uk: Jean Vigo 2 disc collectors edition - knapt 11£ .Har kun set to af filmene og L'atlante er et mesterværk så et fund til prisen.
This is just until June
Gravatar

#14 dyg 17 år siden

En gensending fra Play:
Wyatt Earp
The Science of Sleep
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#15 Bobby Singer 17 år siden

#12 - Jamen tillykke med en fantastisk køb :o)
Idjit
Gravatar

#16 Herrguth 17 år siden

#15 Tak tak! Er allerede gået igang, og jeg er SLET ikke skuffet. Tegner til at blive bedre end første sæson.
Gravatar

#17 Bobby Singer 17 år siden

#16 - Ja den bliver bare bedre og bedre jo længere man kommer ind i den. Desværre, så blev jeg alt for hurtigt færdig med anden sæson. Så jeg sidder bare og venter på, at de får udgivet tredje sæson på dvd, men der kommer desværre til at gå noget tid.

Men virkelig fed serie.
Idjit
Gravatar

#18 MouseMickey 17 år siden

#8 takker:) det er sku et dejligt stykke legetøj
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#19 El vez 17 år siden

#9 Aah-hah!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 filmz-yoshimura 17 år siden

Endelig lidt nyt til hylden:

Fra Axel:
Planet Terror
Death Proof

Fra ezydvd:
Black Snake Moan (HD)

Samt et brev fra Post Danmark om toldbehandling af en anden pakke fra ezydvd, fordi de inkompetente australske aber ved en fejl er kommet til at smække tre separat bestilte OG separat betalte HD-DVD'er sammen i én forsendelse! Så i stedet for at koste knap 60 kroner/stk., kommer de nu til at koste over 100 kroner/stk. FUCK noget lort!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: