#63 Gjorde jeg også. Tænkte at det var på tide, og da man ikke ved hvad for udgaver George Lucas udgiver på Blu, gælder det om at få fat i de oprindelige film, mens tid er.
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#64 - grats til Twin Peaks...er ved at se den igen sammen nogen, der ikke har set den før. Så den første gang i 2000, og det er nu 7. gang jeg er ved at se den
#66 Tak skæbne det var da også et par gange. :) Jeg tror selv jeg har været gennem den tre eller fire gange, men det er snart længe siden sidst, så det bliver ren nostalgi at gense den.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Og Fire Walk With Me bliver faktisk også bare bedre og bedre...1. gang var jeg lidt skuffet over den, men når man lige vænner sig til at Donna er en anden skuespiller og udeladelsen af f.eks. Benjamin og Audrey Horne, så er den faktisk helt vildt fed...og Sheryl Lee spiller hamrende godt
#61 filmz-Kadann 17 år siden
Jeps, det er præcis det. :)
Første lille del til en evt. HTPC.
#62 McPeter 17 år siden
Transformers - 100
Fra TP:
After the Sunset - 25
Flight of the Phoenix - 25 (tror den er skod, men skal også ha nogle film til når man har tømmernænd hehe) :-)
Og så 2 x Collateral 2-disc og 2 x Event Horizon pimp til brug som gaver - begge til 30kr/stk.
#63 davenport 17 år siden
#64 Benway 17 år siden
I Vitelloni
Au hasard Balthazar
Samt Twin Peaks guldboksen fra Kvickly (af alle steder). De har den til 350 kr.
#65 filmz-CAADK 17 år siden
Bruce: Batman has no limits
#66 Skeloboy 17 år siden
#67 Herrguth 17 år siden
Juno Soundtrack (fra Play)
Smallville - complete season 6 (fra DVDCrave)
#68 Spanner 17 år siden
A Clockwork Orange - Blu-Ray
Tak til Onkel Axel for god service
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#69 Benway 17 år siden
Jeg tror selv jeg har været gennem den tre eller fire gange, men det er snart længe siden sidst, så det bliver ren nostalgi at gense den.
#70 Skeloboy 17 år siden
Og Fire Walk With Me bliver faktisk også bare bedre og bedre...1. gang var jeg lidt skuffet over den, men når man lige vænner sig til at Donna er en anden skuespiller og udeladelsen af f.eks. Benjamin og Audrey Horne, så er den faktisk helt vildt fed...og Sheryl Lee spiller hamrende godt