Jeg synes også "Fire Walk With Me" er glimrende, når man først har indstillet sig på, at den ikke besvarer nogle som helst af de spørgsmål man sidder tilbage med efter seriens afslutning. Jeg må også snart se at få anskaffet den. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
DVD Nightmare and Dreamscapes - from the stories of Stephen King Going to Pieces: The Rise And Fall Of The Slasher Film The Lookout Berlin: Die Symphonie der Großstadt
Blu-ray Bonnie And Clyde Stir of Echoes Over California Digital Video Essentials: Hd Basics
Tja, ikke ligefrem modtaget, men var til Science-Fiction Mässan i Malmö idag, og få signeret nogle sager:
The Lord of the Rings (Limited Wooden Box) signeret af Brad Dourif (Grima Wormtounge) The Ultimate Deadwood Collection signeret af Brad Dourif (Doc Cochrane)
Star Wars: Episode I: The Phantom Menace (1st Pressing Slipcase signeret af Andy Secombe (Watto)
Blinkende Lygter signeret af Mads Mikkelsen
Derudover købte jeg følgende plakater:
Star Wars (1977) The Empire Strikes Back (1980) Return of the Jedi (1983) Raiders of the Lost Ark (1981) Il padrino (1972)
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Fra den store nørdmesse i Malmö: * Autografer fra Mads Mikkelsen og Brad Dourif på hhv. min Pusher II- og Child's Play-dvd. * Udstillingsfigurer af Shaun of the Dead, S-Mart Ash og Hare Krishna-zombien fra Dawn of the Dead * En 18" høj, talende Good Guy-dukke (Chucky) * En Last Exile-dvd (godt nok dvd 2, men til 9 svenske kroner kan man da tjekke, om det er noget, der skal investeres yderligere i ;)
Fra Play: The Omega Man
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#81 Benway 17 år siden
Jeg synes også "Fire Walk With Me" er glimrende, når man først har indstillet sig på, at den ikke besvarer nogle som helst af de spørgsmål man sidder tilbage med efter seriens afslutning. Jeg må også snart se at få anskaffet den. :)
#82 aknot 17 år siden
DVD
Nightmare and Dreamscapes - from the stories of Stephen King
Going to Pieces: The Rise And Fall Of The Slasher Film
The Lookout
Berlin: Die Symphonie der Großstadt
Blu-ray
Bonnie And Clyde
Stir of Echoes
Over California
Digital Video Essentials: Hd Basics
#83 Guts 17 år siden
Condemned 2 : Bloodshot (Xbox360)
MovieZOO:
Caché (Skjult)
TP Musik:
Princess (Morgenthaler)
Edderkoppen (TV serie)
Prag
Event Horizon - Pimp Edition (30 kr?!?)
#84 Steffan Rasmussen 17 år siden
The Woodsman
Wolf Creek
Cape Fear (1962)
Great Expectations (1998)
Great Expectations (1946)
Kate Bush: Hounds of Love
Kate Bush; Kick Inside
Steely Dan: Can't Buy a Thrill
#85 filt 17 år siden
The Lord of the Rings (Limited Wooden Box) signeret af Brad Dourif (Grima Wormtounge)
The Ultimate Deadwood Collection signeret af Brad Dourif (Doc Cochrane)
Star Wars: Episode I: The Phantom Menace (1st Pressing Slipcase signeret af Andy Secombe (Watto)
Blinkende Lygter signeret af Mads Mikkelsen
Derudover købte jeg følgende plakater:
Star Wars (1977)
The Empire Strikes Back (1980)
Return of the Jedi (1983)
Raiders of the Lost Ark (1981)
Il padrino (1972)
#86 Michael Andersen 17 år siden
"Amazing Spider-Man Omnibus Vol.1" - eddermame noget af en motherfucker af en bog. Lidt over 1000 sider og vejer næsten 5 kilo!
"Absolute Batman: The Long Halloween" - som Nolans kommende Batman-film efter sigende er inspireret af.
#87 filt 17 år siden
#88 aknot 17 år siden
Resident Evil: Apocalypase
Monty Python´s Life of Brian
Superbad - 2 disk
Alle Blu-ray
#89 Michael Andersen 17 år siden
#90 evermind 17 år siden
* Autografer fra Mads Mikkelsen og Brad Dourif på hhv. min Pusher II- og Child's Play-dvd.
* Udstillingsfigurer af Shaun of the Dead, S-Mart Ash og Hare Krishna-zombien fra Dawn of the Dead
* En 18" høj, talende Good Guy-dukke (Chucky)
* En Last Exile-dvd (godt nok dvd 2, men til 9 svenske kroner kan man da tjekke, om det er noget, der skal investeres yderligere i ;)
Fra Play:
The Omega Man