Jeg sidder og ser filmen nu. Jeg vil måske trække en halv stjerne fra i billedet, i forhold til den anmeldelse. Det er et lækkert transfer, jeg har set HD-film der står flottere, men der er ingen tvivl om at den udgivelse sagtens kan følge med de nyeste på markedet.
Vurderingen af lyden er spot on, det er virkelig et ubehageligt lydspor, der understøtter stemningen i filmen og jeg fik det fysisk dårligt af scenerne, hvor de kravler igennem de meget smalle gange, da jeg selv har en tendens til klaustrofobi og lyden, samt kameraføringen, fik fantasien til at løbe løbsk.
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en rigtig god opgradering fra dvd.
#11 wiseguy 17 år siden
#12 NightHawk 17 år siden
Buffy TVS - Poster framed
Buffy TVS - Postcard Framed
Var en tur i TP og nappede :
Battlestar Galactica - Sæson 1
Nu blir jeg sgu nød til at se, hvad al den hype går ud på. :)
#13 JannikAnd 17 år siden
"Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street" (Blu-ray)
Desværre med told. Fuck it, jeg tager til Berlin og ser Nick Cave...
#14 filmz-Bruce 17 år siden
Before The Devil Knows You're Dead - BD
#15 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg sidder og ser filmen nu. Jeg vil måske trække en halv stjerne fra i billedet, i forhold til den anmeldelse. Det er et lækkert transfer, jeg har set HD-film der står flottere, men der er ingen tvivl om at den udgivelse sagtens kan følge med de nyeste på markedet.
Vurderingen af lyden er spot on, det er virkelig et ubehageligt lydspor, der understøtter stemningen i filmen og jeg fik det fysisk dårligt af scenerne, hvor de kravler igennem de meget smalle gange, da jeg selv har en tendens til klaustrofobi og lyden, samt kameraføringen, fik fantasien til at løbe løbsk.
Jeg er slet ikke i tvivl om at det er en rigtig god opgradering fra dvd.
#16 wiseguy 17 år siden
#17 frankdrebin 17 år siden
Det er den som er vist på youtube og break :)
Og så har jeg lige vundet auktionen om en Joker legetøjsfigur fra den nye batman :D
#18 wiseguy 17 år siden
#19 filmz-Bruce 17 år siden
#20 Yoda 17 år siden
- Det Gylden Kompas (BD)
- Halloween: Unrated (DVD)
- Family Guy: Sæson 1-3 (DVD)
- The Darjeeling Limited (DVD)