"Mørkets Gerninger" (kan ikke huske originaltitel) Miniserie med Clive Owen - har aldrig set den men fandt den til 50 kr. Nogen der kender serien? Har vist været vist på dansk tv engang...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Meget passende vandt jeg en quiz her på filmz for første gang nogensinde og modtog idag på min fødselsdag to billetter til "og det var Danmark" Fik desuden Eastern Promises på dvd. Ikke så meget filmz relaterede ting, men forhåbentlig nogle gode nogen...
Noël Burch: To the Distant Observer - Form and Meaning in the Japanese Cinema, 1. ed, hc, 1979
www.abebooks.co.uk er simpelthen en genial opfindelse. Det er supernemt at finde gamle, forlængst udgåede bøger i en stand, der passer til ens pengepung.
Jeg har længe gerne ville læse Burchs bog. Den har fået meget kritik gennem årene, fordi han skulle være ret gammeldags i sin opfattelse af de "eksotiske japanere". Men det skulle samtidigt stadigvæk være en af de mest grundige gennemgange af betydninger i japansk film. Jeg håber, han er til at læse. Jeg er træt af akademikere, der ikke kan finde ud af at formidle deres stof.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#7 skriv lige et par ord om Descent på Blu-Ray, når du en gang får den set. Er det værd at opgradere fra DVD-udgaven? her tænker jeg egentlig specielt på lydsporet.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#1 Skeloboy 17 år siden
#2 Skeloboy 17 år siden
Bela Tarr 2-disc med:
Werckmeister Harmonies
Damnation
#3 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
OST - Blade Runner 3 disc udgave - til låns fra en god kollega
OST - Raiders of The Lost Ark SE
OST - Indiana Jones and the Last Crusade
OST - E.T. SE
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 wimmie 17 år siden
Miniserie med Clive Owen - har aldrig set den men fandt den til 50 kr.
Nogen der kender serien? Har vist været vist på dansk tv engang...
#5 filmz-Narniabæver 17 år siden
Flyvende Farmor lydsporet.
#6 MuManden 17 år siden
Fik desuden Eastern Promises på dvd.
Ikke så meget filmz relaterede ting, men forhåbentlig nogle gode nogen...
#7 filmz-Kadann 17 år siden
The Descent (Blu-ray)
Good Night, and Good Luck (Blu-ray)
#8 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Noël Burch: To the Distant Observer - Form and Meaning in the Japanese Cinema, 1. ed, hc, 1979
www.abebooks.co.uk er simpelthen en genial opfindelse. Det er supernemt at finde gamle, forlængst udgåede bøger i en stand, der passer til ens pengepung.
Jeg har længe gerne ville læse Burchs bog. Den har fået meget kritik gennem årene, fordi han skulle være ret gammeldags i sin opfattelse af de "eksotiske japanere". Men det skulle samtidigt stadigvæk være en af de mest grundige gennemgange af betydninger i japansk film. Jeg håber, han er til at læse. Jeg er træt af akademikere, der ikke kan finde ud af at formidle deres stof.
#9 wiseguy 17 år siden
#10 filmz-Kadann 17 år siden
Der er en anmeldelse her: http://bluray.highdefdigest.com/descent.html
Jeg tager den dog ikke 100% for gode varer, da den er ca. 1½ år gammel, men jeg skal se om jeg kan huske det, når jeg har fået den set. :)