Gravatar

#61 Jay El 21 år siden

Jeg kan godt lide tegnefilm. Både Disney's og flere af dem der sendes på Fox Kids og Cartoon Network.

Bare fordi man er voksen, så kan man godt se tegnefilm - også flere børnetegnefilm.
Gravatar

#62 filmz-yoshimura 21 år siden

#58 Hold da kæft! Jeg havde helt glemt, at jeg også havde bestilt den! Den er jo afsendt for flere uger siden, og jeg har ikke set skyggen af den endnu. Det kræver vist en mail til dvdsoon ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#63 dyg 21 år siden

#62 - Sikker på den er afsendt for flere uger siden? Husk at når du kigger under "shipped", så er den første dato du støder på ordre-datoen og ikke shipping-datoen. Min blev afsendt d. 9/1 og DarkLigths et par dage før.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#64 filmz-yoshimura 21 år siden

#62 Hmm, jeg tjekkede lige min account, og den står kun som "packaging". Jeg kunne bare huske, jeg havde fået en mail om den, men det var altså ikke en "Shipment Confirmation", men blot en "Order Status" (den 22. december). Mystisk, men man kan jo bare læse de mails, man får, i stedet for at arkivere dem i den tro, at man ved, hvad der står i dem ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#65 ks 21 år siden

Confessions of A Dangerous Mind, R2. Fra DVDoo.
Gravatar

#66 filmz-712 21 år siden

Fik Alien Quadrilogy R1 fra cd-wow.com, dog ser papæsken ud som om de har tabt den på hovedet, og prøvet at samle den op med en kniv, da der er en del buler på toppen og en lang kniv ridse i bunden. Desuden er mange af hjørnerne på den indre fold-ud ting sprækket. Et lille skår i glæden... :|

#52 - Den her : yesasia.com. Den version er med fuld farve, da det er standart Japanese Version af Vol.1 og 2 der er i pakken.
Gravatar

#67 filmz-Daedalos 21 år siden

Spartacus: Special edition R2
Scarface : Special edition R2
Amadeus: Director's cut R1
The Abyss R2
Den kroniske uskyld R2

#68 DarkLight 21 år siden

Lost In Translation - Cd-wow
I, Robot (tinboks) - Amazon
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#69 McPeter 21 år siden

Fik lige El Mariachi/Desperado/OOATI-Mexico bokaen fra DVDoo.dk til 99,- samt Apollo 13 til 49,-

I går fik jeg iøvrigt Antz R2-UK fra Superfrez - tak for handlen! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#70 Corgan 21 år siden

Snuff
Psycho (den nye, som jeg går ned og bytter til den gamle version)
Face/Off
Gavekort til Fona på 20 kr

Skriv ny kommentar: