Som Scherlund siger, så er det kun R2 der er problemet mht. det. R1 havde så til gengæld problemer med undertekster.. Med den nye udgave af GITS, skulle der være 2 problemfrie udgaver på markedet, både R2 og den nye R1, dog er bl.a. de danske undertester småfjollede på R2-udgaven. :)
Modtog en pakke fra Dvdoo, alle film købt på deres januar-udslag:
Magnolia. Fear X. Ghost World. What planet are you from? Dræberen/Desperado/Once Upon A Time In Mexico - Mexico Box. Charlie Chaplin - The Platinum Collection 2
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!
#58, jeg blev ihvertfald ikke skuffet, men begyndte snarere at undre mig over hvorfor jeg ikke ser mere tegnefilm.
Derimod synes folk åbenbart at det er evig-sjovt at jeg har købt en DVD med tegnefilmsbatman, da det er "det der kommer i Snurre Snup, et børneprogram". *Støn*, det er et hårdt liv :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#51 filmz-Funkymonkey 21 år siden
promotional press kit?
den må du da lige tage et billede eller to af
#52 filmz-Kadann 21 år siden
Som Scherlund siger, så er det kun R2 der er problemet mht. det. R1 havde så til gengæld problemer med undertekster.. Med den nye udgave af GITS, skulle der være 2 problemfrie udgaver på markedet, både R2 og den nye R1, dog er bl.a. de danske undertester småfjollede på R2-udgaven. :)
#53 chronaden 21 år siden
Kill Bill Vol. 1+2 (Japanese Twin Pack) <- hvilken en af dem er det på den side, er satme mange kill bill's, og er de uncut med farve osv osv osv? :>
#54 Jay El 21 år siden
Jeg skal nok smide nogle billeder op på et tidspunkt.
#55 Zelle 21 år siden
Equilibrium R3 Korean DTS Special Edition (weee ;)
Friends - Series Finale R1
Spider-man 2 Gift set R2
#56 lagoni 21 år siden
#57 filmz-ken-greve 21 år siden
Magnolia.
Fear X.
Ghost World.
What planet are you from?
Dræberen/Desperado/Once Upon A Time In Mexico - Mexico Box.
Charlie Chaplin - The Platinum Collection 2
#58 dyg 21 år siden
Batman - Mask of the Phantasm (Der ruller hoveder, hvis den ikke er så god som folk går og siger)
Og jeg eeeelsker en god snapper-case med klistermærker (ligesom DarkLight gør).
#59 DarkLight 21 år siden
Derimod synes folk åbenbart at det er evig-sjovt at jeg har købt en DVD med tegnefilmsbatman, da det er "det der kommer i Snurre Snup, et børneprogram". *Støn*, det er et hårdt liv :)
#60 filmz-Kadann 21 år siden
Heh, en stor misforståelse er at alle tegnefilm er til børn. Den støder jeg desværre ret tit ind i.