Yes, så fik jeg lige Bad Taste LE ind ad døren. Den blev ikke snuppet i tolden, ligesom alle mine andre bestillinger hos Soon heller ikke er blevet. :)
Har I i øvrigt lagt mærke til, at Soon skriver medlemspriser på siden nu? Kunne det være et tegn på, at de begynder at skrive de korrekte priser på pakkerne alligevel? De fortalte mig nemlig tidligere, at problemet var, at de var nødt til at påskrive pakkerne den pris, deres varer stod til på siden. Hvis dette var problemet, så ser det jo i hvert fald ud til at være løst nu.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Har også modtaget Run Lola Run i dag fra DVDsoon - den slap gennem tolden, trods det faktum at den kostede 20CAD$.
Derudover fik jeg også en anden tysk film, kaldet Bandits - har ikke set den, men den har fået ret gode anmeldelser på imdb.com, og til 8CAD$ før rabat tog jeg chancen.
#57 Det var som syv s... Til den pris ville jeg nok også have slået til.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#51 Corgan 21 år siden
(den pap-udgave af 1'eren har godt nok været svær at finde)
#52 nakalay 21 år siden
Har I i øvrigt lagt mærke til, at Soon skriver medlemspriser på siden nu? Kunne det være et tegn på, at de begynder at skrive de korrekte priser på pakkerne alligevel? De fortalte mig nemlig tidligere, at problemet var, at de var nødt til at påskrive pakkerne den pris, deres varer stod til på siden. Hvis dette var problemet, så ser det jo i hvert fald ud til at være løst nu.
#53 McPeter 21 år siden
#54 21 år siden
Derudover fik jeg også en anden tysk film, kaldet Bandits - har ikke set den, men den har fået ret gode anmeldelser på imdb.com, og til 8CAD$ før rabat tog jeg chancen.
#55 filmz-Daedalos 21 år siden
Collateral: Special Edition R2UK 127,- @ cdwow
How much does life weigh?
#56 DarkLight 21 år siden
btw, det var sq hurtigt udrykning med Collateral.
#57 filmz-Pollux 21 år siden
#58 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#59 filmz-yoshimura 21 år siden
#60 Corgan 21 år siden
#53:
Det er den danske R2, købt i Føtex (Vesterbronx).
#57:
Havde de flere af dem, eller var du bare heldig?